خانهاخبار
توییتر می‌خواهد ویژگی ری‌اکشن مشابه فیسبوک را به این شبکه اجتماعی اضافه کند

توییتر می‌خواهد ویژگی ری‌اکشن مشابه فیسبوک را به این شبکه اجتماعی اضافه کند

توییتر در حال تست ری‌اکشن‌های جدید برای اضافه کردن به این شبکه اجتماعی است.
۱۴۰۰/۳/۹

اگر از جمله کاربران شبکه اجتماعی توییتر باشید، مسلما می‌دانید که این نرم‌افزار در حال حاضر تنها امکان لایک کردن توییت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما ظاهرا توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی در حال تست ری‌اکشن‌های جدیدی مانند فیس بوک است که در آینده نزدیک، شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود.

این موضوع توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر با نام Jane Manchun Wong که سابقه درخشانی در حوزه افشای قابلیت‌های جدید توییتر از جمله سیستم تأیید، Tip Jar و اشتراک Blue داشته است. همچنین یک فایل ویدئویی چند ثانیه‌ای نیز از کاربرد این ری‌اکشن‌ها توسط وی منتشر شده است. در حال حاضر تنها ری‌اکشن‌های Hmm و Haha به آیکون اختصاصی مجهز بوده و سایر موارد از آیکون لایک استفاده می‌کنند.

image

 

ظاهرا این قابلیت چندین هفته است که در مرحله آزمایشی به سر برده و از این نظر جای هیچ گونه تعجبی نیست. چرا که شبکه اجتماعی توییتر یک محل حساس به حساب می‌آید و توسعه دهندگان آن، برای رونمایی از ویژگی‌های جدید موارد بسیار زیادی را مد نظر قرار می‌دهند. ممکن است برخی مواقع شرایطی پیش آید که موجب و آزار و اذیت برخی کاربران شده و از این نظر، باید همه چیز تحت کنترل باشد.

توییتر به تازگی میزبان قابلیت‌ها و امکانات تازه‌ای بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس اشتراکی برای Supper Follows و در دسترس قرار گرفتن ویژگی Spaces برای تعداد بیشتری از کاربران اشاره کرد. اما مطمئنا راه پر پیچ و خم و طولانی‌ای پیش روی توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی قرار دارد و امکانات زیادی نیز در صف انتشار قرار دارند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که ری‌اکشن‌های جدید یاد شده، چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار خواهند گرفت.

به نظر شما آیا این ری‌اکشن‌ها برای جامعه کاربران توییتر کاربردی خواهد بود و باعث می‌شود تا تعامل خوانندگان با صاحبان توییت‌ها از این طریق افزایش پیدا کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)