خانهاخبار
آگهی تلویزیونی جدید، یکی از قابلیت‌های گلکسی زد فولد 3 را لو داد!

آگهی تلویزیونی جدید، یکی از قابلیت‌های گلکسی زد فولد 3 را لو داد!

سامسونگ امروز با پخش یک تیزر ویدئویی، یکی از ویژگی‌های Galaxy Z Fold 3 را افشا کرد.
۱۴۰۰/۳/۹

هفته گذشته، دو تیزر ویدئویی توسط سامسونگ منتشر شد که در آن، شاهد به سخره گرفتن دوربین آیفون 12 پرو مکس توسط گلکسی اس 21 الترا بودیم و در آن‌ها، سامسونگ کاربران را به خرید گلکسی اس 21 الترا به جای آيفون 12 پرو مکس دعوت می‌کرد.

حالا امروز شاهد یک تیزر ویدئویی دیگر هستیم که یکی از امکانات گلکسی زد فولد 3، یعنی دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر را به نمایش می‌گذارد. این ویدئو که با عنوان Life opens up with Galaxy به معنای زندگی با محصولات گلکسی افتتاح پیدا کرده و ادامه پیدا می‌کند، در یوتیوب منتشر شده است که زمان آن هم 53 ثانیه است.

این عبارت همچنین می‌تواند به محصولات سامسونگ با نمایشگر منعطف، یعنی سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ اشاره داشته باشد. نسخه جدید این دو گوشی هوشمند با نام‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 قرار است تا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی و روانه بازار شود. به این موضوع دقت کنید که در اواخر ویدئو، محصولی مانند گلکسی زد فولد 2 را می‌بینیم که البته دوربین سلفی، درون حفره دایره‌ای شکل داخل نمایشگر آن قرار نگرفته است!

گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 3 پیش بینی می‌شود که با حافظه داخلی 256 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری وان یو آی 3.5 معرفی و روانه بازار شود. در این رابط کاربری جدید، اغلب جسچرها و موارد مهم به قسمت پایینی نمایشگر انتقال پیدا کرده‌اند و به این ترتیب هنگام کار با یک دست، نیاز به انجام کارهای محیر العقول در محصولاتی با نمایشگر بزرگ نیست. همچنین پیش بینی می‌شود که گوشی هوشمند یاد شده از قلم اس پن پشتیبانی کرده و حتی به یک ورودی برای قرارگیری این وسیله جانبی درون آن نیز مجهز باشد.

برخی تحلیل گران بر این باور هستند که گلکسی زد فولد 3 با متریال‌های مقاوم مانند موارد به کار رفته در تجهیزات نظامی، کربن یا تیتانیوم طراحی و تولید خواهد شد. این مواد و مصالح از آلومینیوم سبک‌تر بوده، اما مقاومت بیشتری داشته و البته گران قیمت‌تر هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)