خانهاخبار
هواوی واچ 3 با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS به زودی معرفی می‌شود

هواوی واچ 3 با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS به زودی معرفی می‌شود

هواوی قرار است در تاریخ ۱۲ خرداد ساعت هوشمند جدید خود را هواوی واچ 3 نام دارد به همراه سیستم عامل خود این شرکت، یعنی Harmony OS عرضه کند.
۱۴۰۰/۳/۸

شرکت هواوی قصد دارد در روز ۱۲ خرداد سیستم عامل خود را که Harmony OS نام دارد و جهت رقابت با اندروید طراحی شده، معرفی کند. هواوی همچنین تایید کرده که در این روز از ساعت هوشمند جدید خود یا همان هواوی واچ 3 رونمایی خواهد کرد و این ساعت نیز از سیستم عامل Harmony OS بهره می‌برد.

این نخستین ساعت هوشمند هواوی و همچنین یکی از اولین دستگاه‌های این شرکت است که با این سیستم عامل به بازار می‌آیند؛ پیش از این شرکت هواوی در ساعت‌های واچ GT و GT 2 پرو از سیستم عامل Lite OS خود استفاده می‌کرد.

image

 

هنوز از ظاهر رابط کاربری Harmony OS بر روی واچ 3 و ویژگی‌های آن اطلاعات چنداندی نداریم، اما به گفته یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی Weibo، این ساعت هوشمند به لطف استفاده از این سیستم عامل از تعداد گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها پشتیبانی خواهد کرد که نسبت به نسل قبل بسیار بیشتر شده‌اند.

پیش از این رندر‌های لو رفته‌ای نیز از Harmony OS روی این دستگاه دیده بودیم که نشانگر قرار گرفتن آیکون‌ها به شکل دایره‌ای و در اطراف حلقه ساعت بودند.

هواوی واچ 3 قرار است با وجود پشتیبانی از eSIM، عمر باتری بسیار خوبی نیز داشته باشد که امری تحسین برانگیز است؛ زیرا ساعت‌های هوشمندی که می‌توانند به صورت مستقل به شبکه اتصال داشته باشند معمولا مصرف باتری بالاتری نسبت به سایر نسخه‌ها دارند. این امری طبیعی است زیرا آنها به صورت دائم به شبکه متصل بوده تا امکان دریافت تماس، پیام‌های متنی و دسترسی به اینترنت را داشته باشند.

ممکن است هواوی واچ 3 سیستم هوشمندی را برای مدیریت باتری داشته باشد که مانند ساعت اوپو واچ به آن اجازه دهد تا چند روز بدون احتیاج به شارژ فعالیت کند. از دیگر قابلیت‌های این ساعت که در شایعات به آنها اشاره شده است، می‌توان به امکان سنجش درجه حرارت بدن، تشخیص بیماری‌های قلبی و حالت‌های ورزشی با استفاده از هوش مصنوعی اشاره کرد.

image

 

خوشبختانه تا روز معرفی این محصول و همچنین سیستم عامل Harmony OS، مدت چندانی نمانده است و به زودی می‌توانیم از همه قابلیت‌های این سیستم عامل جدید و همچنین ساعت هوشمند تازه هواوی، مطلع شویم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)