خانهاخبار
هواوی با دعوت نامه ۱۲ خرداد برای HarmonyOS به هواوی P50 اشاره کرد

هواوی با دعوت نامه ۱۲ خرداد برای HarmonyOS به هواوی P50 اشاره کرد

هواوی دعوت‌نامه‌های رویداد هارمونی او‌اس را برای ۱۲ خرداد ارسال کرده و امروز با انتشار عکسی به گوشی هواوی P50 اشاره کرده است.
۱۴۰۰/۳/۸

هواوی چند روز پیش با ارسال دعوت‌نامه‌های رویداد معرفی هارمونی اواس اعلام کرد که در نسل‌های بعدی از این سیستم عامل در گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد. هواوی با انتشار عکس‌هایی به محصولاتی که قرار است از این سیستم عامل استفاده کنند اشاره کرده است. در ابتدا به هواوی واچ ۳ و بعد از آن به M-Pencil که برای تبلت آینده میت پد پرو ۲، قرار است منتشر شود اشاره شده بود. اکنون نوبت به گوشی هواوی پی ۵۰ رسیده تا از این قافله عقب نماند.

image

در این تصویر که از پنل پشتی گوشی است، دو لبه مدور دیده می‌شود که می‌تواند اشاره به دوربین گوشی باشد که در دو قاب دایره‌ای شکل جای خواهند داشت. البته از زاویه عکس چیز چندان مهمی نمی‌توان یافت. قبلا چندین بار عکس‌هایی از این گوشی به بیرون درز کرده بود که این بخش به طور کامل دیده شده بود. قرار است در گوشی هواوی پی ۵۰ از سنسور سونی IMX800 یک اینچی استفاده شود، با این حال تحریم‌های تجاری و تاخیر‌هایی که این تحریم‌ها در زنجیره تامین هواوی بوجود آورده باعث ایجاد کندی در فروش و عرضه محصولات این شرکت شود.

image

شرکت شارپ چندی پیش یک گوشی هوشمند با سنسور ۱ اینچی سونی معرفی کرده بود که برای گوشی مذکور با شرکت لایکا نیز همکاری کرده بود و در این زمینه هواوی پشت سر شارپ قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که لایکا شریک تجاری هواوی محسوب می‌شود و باید دید آیا برای هواوی چیز خاصی در سر دارد یا اینکه همان عملکرد را شاهد خواهیم بود. چند روز قبل از رونمایی گوشی شارپ یعنی Aquos R6، شایعه‌ای منتشر شد که می‌گفت لایکا به دنبال یک شریک تجاری جدید است که البته هیچ کدام از شرکت‌ها سخنی در مورد این شایعات بیان نکرده‌اند.

به هرحال، تاریخ هرسه تیزر یکی است و همگی به تاریخ چهارشنبه ۱۲ خرداد اشاره دارند. هنوز مشخص نیست که گوشی‌های پرچمدار هواوی پی ۵۰ به عنوان یک بستری برای ارائه هامونی اواس استفاده می‌شود یا اینکه هواوی قصد دارد از این گوشی‌ها رونمایی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیان

۱۴۰۰/۳/۸
دیگه بازار این نوع طراحی اشباع شده بنظرم باید یه تحول بزرگتری حداقل در طراحی گوشیها داشته باشن سامسونگ و اپل زبان طراحی نسبتا زیباتری دارن و معمولا اکثر گوشی بازها مجذوب همین طراحی میشن و خداییش امسال هم سامسونگ با طراحی اس 21 اولترا ترکوند و هم آیفون با طراحی آیفون 12 تخت حسابی حس کلاسیک بودن رو ب کاربرانش القا کرد ولی دیگ بازار اشباء شده و اگ شرکتها بخوان با این زبان طراحی صفحه تخت لبه های کرب یا تخت و دوربینهای چند گانه دوباره ادامه بدن صد درصد فروششون پایین میاد بنظرم از سال دیگ باید شاهد باریکتر شدن گوشیها باشیم چون یه مدت بود زمان معرفی آیفون سیکس و گلکسی اس 6 و اس 7 گوشیها خیلی باریک و سبک شده بودن و واقعا خیلی حس خوبی به آدم میداد اون باریکی و سبکی و خوشدست بودن اما وقتی شرکتها خواستن در ارائه سخت افزارهای بهتری باهم رقابت کنن مجبور شدن اون زیبایی و خوشدستی و باریکی و وزن کم رو فدای سخت افزارهای بهتر بکنن و احتمالا با گذشت چند سال ک گوشیها هی سنگینتر و قطورتر و بزرگتر شدن احتمالا از این ب بعد شاهد تغیراتی در سایز وزن و قطر گوشیها خواهیم بود حداقل امیدوارم ک به این فکر بیفتن چون واقعا خسته کنندست یه گوشی 6 یا 7 اینچی رو با 200 تا 230 گرم وزن توی دستت نگهداری و باهاش کار کنی اگ بتونن مشخصاتی ک الان وجود داره رو روی گوشیهایی مثل گلکسی اس 6 یا گلکسی اس 7 پیاده کنن فکرشو بکن این قدرت و سرعت روی اون گوشی نازک و سبک و زیبا چقد جذاب میشه مثلا من الان گلکسی اس 21 اولترا دارم با اینکه واقعا سامسونگ تمام زورشو زده و گوشی بی نهایت زیبا و با کیفیتی رو تولید کرده ولی وزن و قطر این گوشی یه مقدار اذیت کنندست و کار کردن با یک دست با این گوشی یکم سخت و عذاب آوره حالا فکرشو بکن همین مشخصات اس 21 اولترا بیاد روی اس 7 چقد قضیه جذاب میشه حتی اگ همون طراحی هم باشه فرقی نداره فقط قدرت اس 21 بیاد روی اس 6 یا اس 7 و با همین طراحی الان اس 21 ولی نازکتر و سبکتر اونوقت خیلی خیلی جذاب میشه ولی خب طول میکشه تا شرکتها بتونن مثلا یه باطری 5 هزار میلی آمپری رو در ابعاد کوچیک بسازن یا 4 تا ماژول دوربین های خفن رو با وزن و ابعاد کوچیک تولید کنن هرچند میتونن این کار رو بکنن اما اگ همه این کارها رو یدفعه انجام بدن و همچین گوشی با همچین قدرتی و ابعادی بسازن دیگ هرکی بخره سال بعد چیز جدیدی ندارن