خانهاخبار
زمان معرفی و قیمت تلویزیون‌های جدید Smart Screen هواوی مشخص شد

زمان معرفی و قیمت تلویزیون‌های جدید Smart Screen هواوی مشخص شد

اخیراً برنامه هواوی برای معرفی تلویزیون‌های پیشرفته و هوشمند سری اسمارت اسکرین مشخص شده است.
۱۴۰۰/۳/۸

اخیراً برنامه هواوی برای معرفی تلویزیون‌های پیشرفته و هوشمند سری اسمارت اسکرین مشخص شده است. بر اساس گزارش‌ها، این شرکت قرار است مدل‌های جدید از تلویزیون‌های Smart Screen را در رویداد آتی خود و با قیمتی بسیار مناسب معرفی کرده و روانه بازار کند. 

image

شرکت هواوی در راستای گسترش حوزه‌های فعالیت خود در دنیای فناوری، در سال گذشته از اولین تلویزیون‌های هوشمند خود رونمایی کرد. اما از آنجایی که هواوی همواره به دنبال معرفی محصولاتی با یک یا چند شاخص برتری نسبت به کالاهای رقیب بوده، این‌بار قصد دارد سبک جدیدی از تلویزیون‌های خود را موسوم به Smart Screen وارد بازار کند؛ تلویزیون‌هایی که قرار است به صورت هوشمند دستورها را از کاربر گرفته و اجرا کنند.

یکی از نکات ویژه این تلویزیون‌ها استفاده آن‌ها از سیستم‌عامل اختصاصی هارمونی است که می‌تواند قدرت نرم‌افزاری این محصول را دو چندان کرده و امکان نصب و استفاده از نرم‌افزارهای اختصاصی و اندرویدی را در این تلویزیون میسر کند.

باید توجه داشت که پیش از این، هواوی مدل‌هایی از تلویزیون‌های سری Smart Screen را به صورت رسمی معرفی کرده است اما ظاهراً برنامه تدوین شده برای رویداد روز 2 ژوئن (12 خرداد ماه)، معرفی نسخه‌های جدید با مشخصات متفاوت نسبت به گذشته است.

طبق مشخصات افشا شده از تلویزیون‌های جدید هواوی که به لطف انتشار یک پست در شبکه اجتماعی Weibo در اختیار کاربران قرار گرفته است، این محصولات از پنل‌های 55 و 65 اینچی با رزولوشن 4K استفاده کرده و یک دوربین 13 مگاپیکسلی باکیفیت در بالای فریم آنها نصب خواهد شد که به صورت آهن‌ربایی بوده و قابلیت جدا شدن هم دارد.

قابلیت جذاب دیگری که این محصولات خواهد داشت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است که آن را برای گیمرها به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کند. 

image

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، هواوی در تلویزیون‌های سری Smart Screen SE از فناوری‌های رنگی جدید خود استفاده کرده است. این شرکت تلویزیون‌های جدید را به فناوری‌های محافظت از چشم در برابر اثر فلیکر (لرزش تصویر) و نور مضر آبی مجهز می‌کند. همچنین ارتقای سیستم نوردهی زمینه نمایشگر و کاهش روشنایی در سطح پیکسل به منظور افزایش کنتراست و بهبود کیفیت تصویر از جمله فناوری‌هایی است که مورد توجه ویژه قرار گرفته‌اند.

هواوی هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد قیمت و زمان عرضه تلویزیون‌های جدید اعلام نکرده ولی همانطور که عنوان شد، انتظار می‌رود تلویزیون‌های جدید هواوی با قیمت 8000 تا 9000 یوآن (1250 تا 1400 دلار) در رویداد 12 خرداد رونمایی شده و به زودی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

انتظار می‌رود در فاصله زمانی معقولی این محصولات در بازارهای جهانی از جمله ایران نیز عرضه شوند.

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)