خانهاخبار
واتس اپ از اعمال محدودیت برای کاربرانی که قوانینش را قبول ندارند، عقب‌نشینی کرد

واتس اپ از اعمال محدودیت برای کاربرانی که قوانینش را قبول ندارند، عقب‌نشینی کرد

مسئولان واتس اپ از تصمیم خود برای اعمال محدودیت روی این اپلیکیشن صرف نظر کردند.
۱۴۰۰/۳/۸

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که اپلیکیشن واتس اپ اخیرا قوانین حریم شخصی خود را تغییر داده که این موضوع، سبب شد تا این پیام رسان محبوب مورد بازخواست بسیاری از کاربران قرار گیرد. اما پس از این که اعلام شد که در صورت عدم پذیرش قوانین جدید امکان دسترسی به اپلیکیشن واتس اپ تا حد ممکن محدود خواهد شد، به نظر می‌رسد که مسئولان و توسعه دهندگان این نرم افزار از تصمیم خود عقب نشینی کرده‌اند.

یکی از سخن گویان واتس اپ در مصاحبه با وب سایت The Verge اعلام کرد که قصد ایجاد محدودیت برای کاربرانی که قوانین جدید در نظر گرفته شده را قبول نکرده‌اند، ندارند. به این ترتیب جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

مسئولان واتس اپ اعلام کرده‌اند که این نقشه‌ای است که آن‌ها در پیش گرفته‌اند و مشخص نیست آیا در آینده، باز هم چنین قانونی برای اجرایی شدن در نظر گرفته شود یا خیر.

image

 

درواقع قرار بود که اجرای این قانون از 15 می، یعنی دو هفته پیش اجرایی شود. به این ترتیب کاربرانی که قوانین جدید واتس اپ در حوزه حریم شخصی را نپذیرفته باشند، امکان دسترسی به لیست چت‌ها را نداشته و به مرور نیز امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را نیز از دست خواهند داد. این موضوع نه تنها باعث نگرانی و ناراحتی کاربران شد، بلکه واکنش برخی دولت‌ها در سراسر جهان را نیز در پی داشت.

اما با آپدیت شدن قوانین، واتس اپ اعلام کرد که چنین قانونی فعلا اجرا نخواهد شد و هیچ یک از کاربران اکانت یا اطلاعات خود را از دست نخواهد داد. مسئولان واتس اپ اعلام کرده‌اند بسیاری از کاربرانی که این پیام آپدیت شدن قوانین را مشاهده کرده‌اند، پیش‌تر قوانین جدید واتس اپ در حوزه حریم شخصی را پذیرفته بودند.

به نظر شما عقب نشینی واتس اپ از این تصمیم، چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)