خانهاخبار
دوربین و پردازنده وان پلاس نورد CE 5G مشخص شد

دوربین و پردازنده وان پلاس نورد CE 5G مشخص شد

شرکت وان پلاس در تدارک یک میان‌رده جدید از خانواده نورد است که حالا برخی از مشخصات سخت‌افزاری آن لو رفته است.
۱۴۰۰/۳/۸

کمی پس از اینکه وان پلاس تیزری برای گوشی جدید خود در خانواده نورد منتشر کرد، وب‌سایت Android Central هم گزارشی منتشر کرد که در آن به برخی از مشخصات وان پلاس نورد CE 5G اشاره شده است. آنطور که این وب‌سایت گزارش شده، گوشی نورد CE قرار است با پردازنده اسنپدراگون 750G همراه باشد که کمی از پردازنده اسنپدراگون 765G که در اولین مدل نورد استفاده شده بود، ضعیف‌تر است. 

همچنین جدا از این ویژگی، در دیگر بخش‌های این گزارش مشخص شده که این گوشی قرار است با نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED همراه باشد که نرخ تجدید ۹۰ هرتزی خواهد داشت. با این تفاسیر، این گوشی دقیقا از نظر مشخصات نمایشگر مشابه با گوشی وان پلاس نورد معمولی خواهد بود.

image

در بخش دوربین‌ها، وان پلاس نورد CE 5G به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است و دو دوربین دیگر هم دارد. در بخش جلویی هم تنها یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی حاضر خواهد بود. برای اینکه بیشتر بتوانید تفاوت این گوشی با نسل اول نورد را متوجه شوید، باید بگوییم که نسل اول دو دوربین سلفی داشت و دوربین‌های پشتی آن هم چهارگانه بود. با این تفاسیر، اگرچه پنل نمایشگر این گوشی با نسل اول نورد یکسان به حساب می‌آید اما همچنان تفاوت‌های مختلفی بین این گوشی‌ها خواهد بود. 

در نهایت از نظر طراحی نیز گفته شده که این گوشی جدید، طراحی مشابه خانواده وان پلاس 9 خواهد داشت. بنابراین دوربین‌های سه گانه در جزیره‌ای مستطیل شکل در بخش پشتی این گوشی قرار خواهد گرفت.

image

به جز این موارد، جزئیات بیشتری از این گوشی جدید وان پلاس لو نرفته است. وان پلاس این گوشی را در یک مراسمی در تاریخ ۱۰ ژوئن مصادف با بیست خردادماه معرفی خواهد کرد. شما در مورد این گوشی و دیگر گوشی‌های میان‌رده وان پلاس چه فکر می‌کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)