خانهاخبار
سامسونگ دیسپلی تا پایان سال آینده به ساخت پنل‌های LCD ادامه خواهد داد

سامسونگ دیسپلی تا پایان سال آینده به ساخت پنل‌های LCD ادامه خواهد داد

مدتی پیش سامسونگ دیسپلی که بخش تولید نمایشگر‌های این شرکت است، اعلام کرده بود که قصد توقف تولید پنل‌های LCD را دارد ولی حالا به گفته گزارشی ساخت این پنل‌ها را تا پایان سال آینده ادامه خواهد داد.
۱۴۰۰/۳/۷

در ماه مارس سال گذشته، سامسونگ دیسپلی اعلام کرده بود که قصد توقف تولید پنل‌های LCD تا پایان سال ۲۰۲۰ را دارد؛ اما حالا که مدتی است از این تاریخ می‌گذرد، این شرکت همچنان به تولید پنل‌های LCD خود پایان نبخشیده است.

حالا گزارشی از کره خبر از این می‌دهد که سامسونگ دیسپلی قصد دارد تا پایان سال آینده به ساخت این پنل‌ها ادامه دهد. دلیل این علاقه ناگهانی به ادامه تولید این پنل‌ها، افزایش قیمت آنهاست که از ماه ژوئن سال ۲۰۲۰ آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد.

image

 

یکی دیگر از دلایل ادامه فعالیت سامسونگ دیپسلی در این زمینه، سامسونگ الکترونیکز است که به پنل‌های LCD نیاز دارد. ادامه تولید این پنل‌ها توسط سامسونگ دیسپلی تا سال آینده، قدرت مذاکره سامسونگ الکترونیکز را با شرکت‌های سازنده پنل چینی مانند BOE و CSOT افزایش خواهد داد.

شرکت‌های چینی معمولا پنل‌های ارزان قیمت‌تری را می‌فروشند اما با این وجود ممکن است حتی آنها را با قیمت پایین‌تری نیز عرضه کنند. سامسونگ الکترونیکز از ال جی دیسپلی نیز پنل‌های LCD را تهیه می‌کند اما معمولا پنل‌های ساخته شده توسط سامسونگ دیسپلی را ترجیح می‌دهد.

به گفته برخی شایعات، تصمیم رسمی درباره ادامه تولید پنل‌های LCD توسط این بخش از شرکت سامسونگ تا پایان این ماه گرفته خواهد شد.

درباره ادامه تولید پنل‌های LCD توسط سامسونگ دیسپلی چه می‌اندیشید؟ آیا این شرکت برای رقابت با سازنده‌های چینی در این بازار باقی خواهد ماند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)