خانهاخبار
هواوی لپ‌تاپ‌های میت‌بوک D14 و D15 را با پردازنده رایزن 5000 معرفی کرد

هواوی لپ‌تاپ‌های میت‌بوک D14 و D15 را با پردازنده رایزن 5000 معرفی کرد

شرکت هواوی به تازگی لپ‌تاپ‌های میت‌بوک D14 و D15 خود را آپدیت کرده و آنها را با پردازنده‌های جدید AMD رایزن به بازار عرضه خواهد کرد.
۱۴۰۰/۳/۶

امروز شرکت هواوی، نسل جدید لپ‌تاپ‌های میت بوک D14 و D15 را معرفی کرده است. اگر خاطرتان باشد، چند روز پیش بررسی نسخه اینتلی از میت بوک D14 را گذاشتیم و حالا هواوی مدل AMD این لپ‌تاپ‌ها را با پردازنده جدید بروزرسانی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها حالا با آخرین پلتفرم‌های AMD، یعنی رایزن ۵ و رایزن ۷ به بازار می‌آیند. به غیر از پردازنده‌ها، هیچ چیز دیگری در این لپ‌تاپ‌ها تغییر نکرده و اندازه نمایشگر، ظرفیت باتری و طراحی کاملا مشابه سابق است.

image

 

مدل‌های D14 و D15 از پردازنده‌ میان رده Ryzen 5 550U یا نسخه توانمندتر Ryzen 7 5700U استفاده می‌کنند که کارت گرافیک آنبرد Radeon Vega نیز آنها را همراهی می‌کند. پردازنده Ryzen 5 دارای ۶ هسته پردازشی بوده و کلاک ریت آن نیز به ۴.۰ گیگاهرتز می‌رسد؛ در صورتی که Ryzen 7 دارای ۸ هسته بوده و کلاک اسپید آن نیز ۴.۴ گیگاهرتز است.

هواوی با وجودی که این لپ‌تاپ‌ها سایز متفاوتی دارند، آنها را با باتری ۵۶ وات بر ساعتی و شارژر ۶۵ واتی عرضه می‌کند. میت‌بوک D14 با نمایشگر ۱۴ اینچی عرضه شده و D15 نیز از یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS LCD بهره می‌برد. پورت‌های این لپ‌تاپ‌ها شامل یک پورت USB-C برای شارژ، یک پورت میکرو HDMI، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و دو پورت USB-A بوده که یکی از آنها نسخه ۲.۰ و دیگری نسخه ۳.۲ است.

image

 

وب‌کم این لپ‌تاپ‌ها بار دیگر در دکمه‌ای اختصاصی که در کیبورد قرار دارد پنهان شده و در زمان استفاده بیرون می‌آید. حافظه رم این میت‌بوک‌ها ۱۶ گیگابایت بوده و حافظه SSD نیز ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی دارد. این لپ‌تاپ‌ها در رنگ‌های نقره‌ای یا خاکستری تیره در تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد) به بازار می‌آیند.

هواوی میت‌بوک D14 با پردازنده 5500U قیمت ۴۵۹۹ یوآنی (حدود ۷۲۰ دلار) دارد و نسخه با پردازنده 5700U نیز با قیمت ۵۰۹۹ یوآن (حدود ۸۰۰ دلار) به بازار می‌آید. میت بوک D15 نیز در مدل 5500U با قیمت ۴۶۹۹ یوآن (حدود ۷۳۵ دلار) عرضه شده و مدل با پردازنده 5700U نیز قیمت ۵۱۹۹ یوآنی (حدود ۸۱۵ دلار) دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)