خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A22 5G راهی بازار می‌شود

سامسونگ گلکسی A22 5G راهی بازار می‌شود

سامسونگ قیمت گوشی گلکسی A22 5G را برای بازار اروپا مشخص کرد
۱۴۰۰/۳/۵

سامسونگ هنوز از گوشی گلکسی A22 5G به طور رسمی رونمایی نکرده، اما دیگر زمانی تا رونمایی از آن باقی نمانده است. نام این گوشی نشان می‌دهد که باید در رده ارزان‌ترین گوشی‌های 5G قرار گیرد و امروز یکی از خرده فروشی‌های اروپایی به طور اتفاقی قیمت این گوشی را لو داده است.

قیمت این گوشی هوشمند ۱۸۵ یورو بدون مالیات‌های مرتبط بیان شده که قیمت نهایی نیز نزدیک همین اعداد خواهد بود. گوشی گلکسی A22 5G با احتساب مالیات در حدود ۲۲۹ یورو خواهد بود که البته ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد. شاید در برخی کشورها ارزان‌تر هم باشد، اما بعید است که قیمت آن زیر ۱۹۹ یورو بیاید. با این وجود گوشی گلکسی A22 5G ارزان‌ترین گوشی با فناوری 5G سامسونگ محسوب می‌شود که در اتحادیه اروپا عرضه شده است. در حال حاضر گوشی Galaxy A32 5G با قیمت ۲۳۸ یورو در دسترس کاربران قرار دارد گرچه در زمان عرضه قیمت آن ۲۷۹ یورو بوده است.

image

از مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ اشاره کرد که ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی آن را همراهی می‌کند. صفحه نمایش گلکسی A22 5G از نوع LCD است و وضوحی برابر +FHD دارد. همچنین قابل ذکر است این نمایشگر اندازه‌ای ۶.۴ اینچی دارد. در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی وجود دارد که دو حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج در کنار دوربین اصلی به کاربر خدمت رسانی می‌کنند. انرژی بخش این گوشی یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)