خانهاخبار
اولین تصاویر رندر از طراحی مک مینی جدید با پردازنده M1X منتشر شد

اولین تصاویر رندر از طراحی مک مینی جدید با پردازنده M1X منتشر شد

یکی از منابع قابل اعتماد منتشر کننده شایعات درباره اپل، به تازگی اعلام کرده که مک مینی جدید این شرکت که با پردازنده M1X عرضه شده طراحی بدنه متفاوت و نازک‌تری داشته و همچنین از کانکتور برق مگنتی آیمک جدید استفاده می‌کند.
۱۴۰۰/۳/۴

جان پراسر که در زمینه انتشار شایعات درباره محصولات اپل بسیار شناخته شده است، در آخرین ویدیوی خود ادعا می‌کند که مک مینی جدید اپل که با پردازنده M1X عرضه خواهد شد، طراحی جدیدی خواهد داشت. این مدل قرار است جایگزین مدل رده بالای مک مینی با رنگ خاکستری فضایی که از پردازنده اینتل استفاده می‌کرد شود و مک مینی با پردازنده M1 نیز جایگاه خود را به عنوان مدل پایه حفظ می‌کند.

به گفته پراسر، مک مینی ۲۰۲۱ بدنه جدیدی خواهد داشت که سطح آن به پلکسی‌گلس شباهت دارد و دور تار دور بدنه قاب آلومینیومی آن قرار گرفته است.

image

 

در مک مینی M1 به علت محدودیت‌های نسل اول پردازنده‌های اپل، تعداد پورت‌ها کاهش یافته بود ولی خوشبختانه پردازنده M1X به اپل اجازه خواهد داد تا دوباره تنوع مناسبی از پورت‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد که شامل چهار پورت USB4 و تاندربولت 3، دو پورت USB-A، اترنت و خروجی HDMI می‌شوند.

به نظر می‌رسد که این محصول با همان کابل مگنتی که اپل در کنار آیمک M1 معرفی کرده عرضه خواهد شد. به گمان پراسر، احتمالا دلیل استفاده از سطح شیشه‌ای در این محصول، این است که اپل می‌خواهد رنگ سطح و بدنه در این محصول متفاوت باشد.

بلومبرگ در گزارشی که در هفته گذشته منتشر کرد، به احتمال استفاده مک مینی جدید از پردازنده نسل جدید اپل با ۸ هسته با قدرت بالا و ۲ هسته کم مصرف اشاره کرد. این پردازنده از رم تا ۶۴ گیگابایت پشتیبانی کرده و همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم، امکان استفاده از پورت‌های بیشتر نیز با آن وجود دارد! احتمالا شاهد به کار رفتن M1X در مک بوک پروهای ۱۶ اینچی جدید نیز خواهیم بود.

image

 

شما در مورد مک مینی جدید با این طراحی به‌روز شده و ابعاد کوچک‌تر چه فکر می‌کنید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)