خانهاخبار
جزییات بیشتری از پیکسل 6 گوگل و پردازنده اختصاصی‌اش منتشر شد

جزییات بیشتری از پیکسل 6 گوگل و پردازنده اختصاصی‌اش منتشر شد

پیکسل 6 با باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد!
۱۴۰۰/۳/۴

دیروز گزارشی منتشر شد که در آن به جزییات بیشتری در مورد پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو اشاره شده بود. قبلا اخبار متعددی درباره تراشه Whiechapel سفارشی شده گوگل به بیرون درز پیدا کرده بود و اکنون جزییات بیشتری از این گوشی و پردازنده اعلام شده است.

تراشه سفارشی Whitechapel گوگل با همکاری سامسونگ و با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته خواهد شد و سطح عملکردی آن در حد و اندازه تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام است. گوگل برای یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی این تراشه وقت بسیاری صرف کرده و انتظار عملکرد خوبی از سوی آن می‌رود. گرافیک روی این تراشه توسط پردازنده Mali تامین می‌شود و گزارشات حاکی از عملکرد خوب آن دارند.

image

حساب کاربری @heyitsyogesh در توییتر خود اعلام کرده:

بله Whitechapel یک تراشه ۵ نانومتری است که با عملکرد فعلی در واحدهای PVT نزدیک به SD870 است و آن‌های سعی نمی‌کنند تا با SD888 مطابقت داشته باشد. تمرکز گوگل روی یادگیری ماشینی و همین‌طور هوش مصنوعی خام است تا با بیشتر پردازنده‌های موبایل موجود مطابقت داشته باشد و قابلیت رقابت در این سطح را به همراه داشته باشد. به علاوه پردازنده گرافیکی مالی نیز از عملکرد خوبی برخوردار است.

طبق گزارش روز گذشته Weinbach، گوگل پیکسل 6 از صفحه نمایش +FullHD بهره می‌برد و نرخ نوسازی در آن ۱۲۰ هرتز خواهد بود، در حالی پیکسل 6 پرو از وضوح +QHD استفاده می‌کند و نرخ نوسازی همان ۱۲۰ هرتز است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)