خانهاخبار
تصاویر طرح مفهومی آیفون SE 2023 منتشر شد

تصاویر طرح مفهومی آیفون SE 2023 منتشر شد

یکی از طراحان خوش ذوق به تازگی تصاویر طرح مفهومی آیفون SE 2023 را منتشر کرده است.
۱۴۰۰/۳/۴

نسل دوم آیفون SE که در سال گذشته میلادی (2020) معرفی شد،‌ به نمایشگر 4.7 اینچی و پنل ال‌سی‌دی مجهز بود و در بالا و پایین صفحه نمایش آن نیز حاشیه‌های زیادی وجود داشت. نسل بعد این محصول که پیش بینی می‌شود در سال 2022 از راه برسد با همان زبان طراحی، اما با بهبود سخت افزاری همراه خواهد بود.

image

 

حساب کاربری Apple Lap در توییتر، امروز تصاویری از طرح مفهومی آیفون SE 2023 را به نمایش گذاشته است. در این تصاویر با یک گوشی هوشمند با نمایشگر 6.1 اینچی روبرو هستیم که حفره‌ای در مرکز آن برای قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده است. آخرین نسل از آیفون SE با سنسور تشخیص چهره همراه نبود و به جای آن، شاهد قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت درون دکمه هوم آن بودیم.

از آن جا که آیفون SE برای افرادی که به گوشی‌های مقرون به صرفه علاقمند هستند، طراحی شده است، لذا بعید به نظر می‌رسد که نسخه 2023 این محصول نیز به سنسور تشخیص چهره مجهز شود و به جای آن، شاهد نقل مکان سنسور تشخیص اثر انگشت به داخل دکمه پاور (مانند آخرین نسل از آیپد ایر) خواهیم بود.

همچنین ممکن است اسپیکر مکالمه دستگاه به فضای حاشیه اطراف نمایشگر نقل مکان کند. با الهام از زبان طراحی خانواده آیفون 12، مدل نهایی این محصول مانند تصویر زیر خواهد بود:

 

سیستم بدون ناچ و قرارگیری حفره‌ای دایره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی طبق گفته‌های مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل، ابتدا روی خانواده آیفون 14 (سال 2022) قرار خواهد گرفت و پس از آن، شاهد استفاده از این تکنولوژی در محصولات دیگر نیز خواهیم بود.

با توجه به تصاویر منتشر شده از آیفون SE 2023، نظرتان در مورد این محصول چیست؟ آیا حاشیه‌های سفید این گوشی هوشمند که آن را به آیمک 24 اینچی جدید شبیه می‌کند، از نظر شما راضی کننده بوده و تمایلی به خرید آن دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

zhako

۱۴۰۰/۳/۵
آخرش نفهمیدیم آیفون2022یا 2023