خانهاخبار
هدفون ردمی AirDots 3 Pro با قابلیت ANC فردا معرفی می‌شود

هدفون ردمی AirDots 3 Pro با قابلیت ANC فردا معرفی می‌شود

شیائومی با انتشار چند پوستر، تاریخ رونمایی از هدفون بی سیم ردمی AirDots 3 Pro را مشخص کرد.
۱۴۰۰/۳/۴

همان طور که می‌دانید، ردمی به عنوان برند زیرشاخه شیائومی مدت هاست که در حوزه تکنولوژی وارد شده است و محصولات زیادی را نیز روانه بازار کرده است. امروز با انتشار پوسترهای جدید، مشخص شده است که هدفون جدید ردمی AirDots 3 Pro فردا، یعنی 26 می مصادف با پنجم خرداد ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. همچنین پیش بینی می‌‌شود که در این تاریخ شاهد رونمایی از ردمی نوت 10 نیز خواهیم بود که به بازارهای جهانی ارسال می‌شود.

برخی اهالی دنیای تکنولوژی و تحلیلگران بر این باور هستند که ردمی نوت 10 الترا نیز به همراه ردمی AirDots 3 Pro معرفی می‌شود. این هدفون بی سیم، اولین محصول برند ردمی خواهد بود که با قابلیت ANC یا همان حذف نویز فعال همراه خواهد بود.

 

در پوسترهایی که امروز منتشر شده، شاهد تصویر این هدفون به همراه مشخصات کلیدی آن هستیم. بر اساس اعلام برند ردمی، هدفون بی سیم جدید ردمی AirDots 3 Pro با حداقل تأخیر ممکن در میان محصولات قرار گرفته در این حوزه همراه خواهد بود و قیمت آن نیز بر اساس قابلیت‌هایش، بسیار منطقی در نظر گرفته شده است.

قابلیت ANC در محصول جدید ردمی، جلوی ورود صداهای تا 35 دسیبل را به گوش می‌گیرد. هدفون ردمی AirDots 3 Pro با تکنولوژی شارژ بی سیم Qi همراه است و از طرف دیگر، از طریق درگاه USB-C نیز شارژ می‌شود. سرعت شارژ از طریق کابل طبیعتا نسبت به مدل بی‌سیم سریع‌تر خواهد بود.

قیمت و رنگ بندی هدفون بی سیم ردمی AirDots 3 Pro فردا مشخص خواهد شد. البته از طریق پوستر تصویری منتشر شده، رنگ سیاه این محصول مشخص شده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان شیائومی، چه رنگ‌های دیگری را برای آن در نظر گرفته و در نهایت قیمت مناسبی که برای آن اعلام شده، تا چه اندازه از نظر خریداران و کاربران خوشایند و مناسب به نظر می رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)