خانهاخبار
هواوی تاریخ رونمایی از سیستم عامل هارمونی OS را اعلام کرد

هواوی تاریخ رونمایی از سیستم عامل هارمونی OS را اعلام کرد

هواوی قصد دارد در ماه جاری، بالاخره از سیستم عامل خاص خود که این چند وقت حسابی در موردش سر و صدا شده بود را معرفی کند.
۱۴۰۰/۳/۴

سیستم عامل هارمونی هواوی به عنوان نسخه ریبرند شده رابط کاربری EMUI به زودی از راه می‌رسد. این اتفاق در تاریخ دوم ژوئن مصادف با دوازدهم خرداد ماه به صورت پخش زنده روی می‌د‌هد و به این ترتیب، شاهد رونمایی از سیستم عامل هارمونی او اس هواوی خواهیم بود.

هواوی امروز با انتشار یک تیزر ویدئویی در شبکه اجتماعی چینی Weibo این موضوع را تأیید کرد. در این تیزر شاهد ویدئوی بوت شدن دستگاه هستیم که لوگوی هواوی را پیش از لوگوی هارمونی او اس به نمایش می‌گذارد. عبارتی که در آخر این ویدیو نمایش داده می‌شود، نشان دهنده آن است که هارمونی او اس به همراه یک محصول در این رویداد معرفی خواهد شد. پیش بینی می‌شود که نام این محصول، MatePad 2 باشد که می‌توان آن را اولین گجتی به حساب آورد که به صورت پیش فرض، به سیستم عامل هارمونی او اس مجهز خواهد بود. این ویدیو را به صورت گیف در آورده‌ایم و در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

image

 

مسئولان هواوی پیش‌تر اعلام کرده بودند که می‌خواهند با هدف گذاری تعیین شده و کاملا طبق برنامه ریزی، حدودا 300 میلیون دستگاه مبتنی بر هارمونی او اس را تا پایان سال جاری میلادی به فروش برسانند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه محصولاتی، در صف رونمایی بوده و در آینده نزدیک، چه گجت‌هایی با این پلتفرم معرفی و روانه بازار خواهند شد.

اوایل ماه جاری میلادی، ویدئویی در رسانه‌های خبری منتشر شد که رابط کاربری EMUI 11 را در کنار سیستم عامل هارمونی او اس نشان می‌داد و به این ترتیب، تفاوت‌های آن‌ها با یکدیگر از این طریق تا حدودی مشخص شد. در نگاه اول، پلتفرم Harmony OS بر پایه EMUI 11 و سیستم عامل اندروید طراحی شده است. اما با تمام این تفاسیر، باید تا دوم ژوئن مصادف با دوازدهم خرداد ماه منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان این شرکت چینی، چه قابلیت‌هایی را توسط سیستم عامل جدید خود در اختیار کاربران می‌گذارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)