خانهاخبار
سامسونگ گلکسی M22 در گیک بنچ رویت شد

سامسونگ گلکسی M22 در گیک بنچ رویت شد

گوشی سامسونگ گلکسی ام ۲۲ با پردازنده هلیو G80 در گیک بنچ مشاهده شد
۱۴۰۰/۳/۴

سامسونگ گلکسی ام ۲۲ قرار است به‌روز شود و اکنون اطلاعات مربوط به گیک بنچ جانشین آن لو رفته است که در مشخصات لو رفته پردازنده آن مشخص شده است. این دستگاه از شماره مدل SM-M225FV برخوردار است و تراشه به کار رفته در قلب این گوشی هلیو G80 است که ۴ گیگابایت رم آن را همراهی می‌کند. همچنین قابل ذکر است که این گوشی اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

گوشی گلکسی ام ۲۲ به کمک پردازنده هلیو G80 توانسته در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۳۷۴ و در چند هسته‌ای امتیاز ۱۳۶۱ را بدست آورد. این امتیازات چندان چشم‌گیر نیستند و تقریبا به اعداد گلکسی ام ۳۲ نزدیک است که البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. در گوشی گلکسی ام ۳۲ نیز از پردازنده هلیو G80 استفاده شده است.

image

 

طبق گفته گلکسی کلاب، گوشی گلکسی M22 از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی SuperAMOLED بهره می‌برد که یک بریدگی U شکل در بالای آن میزبان دوربین سلفی است. در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی وجود دارد. باتری به کاررفته در این گوشی با آنچه در نسل قبل شاهدش بودیم فرقی نکرده و از همان طرفیت ۶ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. گلکسی ام ۲۲ در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید به بازار عرضه می‌شود و با قیمت ۲۳۰ یورو به بازارهای اروپایی را پیدا خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)