خانهاخبار
چرا باید آیفون خود را همین لحظه به آی او اس 14.6 آپدیت کنیم؟

چرا باید آیفون خود را همین لحظه به آی او اس 14.6 آپدیت کنیم؟

در این مطلب می‌خواهیم 5 دلیل برای آپدیت به iOS 14.6 را با هم مرور کنیم.
۱۴۰۰/۳/۴

پس از گذشت تقریبا یک ماه، شاهد ارائه نسخه عمومی آی او اس 14.6 از سوی اپل بودیم. این آپدیت شب گذشته در دسترس کاربران آیفون‌ها قرار گرفت. در این مطلب می‌‌خواهیم ویژگی‌های جدید این نسخه iOS را با هم بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

حق اشتراک پادکست‌ها

اپل در iOS 14.6 امکان دریافت حق اشتراک برای عضویت در کانال‌ها یا برای اشخاص عادی را فراهم کرد. به این ترتیب تولید کنندگان محتوا در اپلیکیشن پادکست اپل قادر خواهند بود تا بابت فعالیت در این حوزه، از اعضای کانال خود هزینه ماهیانه‌ای را دریافت کنند که میزان این هزینه، کاملا به شخص مدیر کانال وابسته خواهد بود.

همچنین امکان تخصیص اپیزودهای رایگان یا پیش نمایشی از اپیزودهای پولی نیز در اختیار مدیران کانال‌ها خواهد بود که از این طریق، آن‌ها می‌توانند کاربران را به عضویت در کانال خود دعوت کنند.
 

قابلیت اپل کارت فمیلی

اپل در رویداد Spring Loaded از این ویژگی رونمایی کرد و حالا به صورت رسمی، آن را در اختیار کاربران قرار داده است. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا کارت اعتباری خود را با 5 نفر از اعضای خانواده که سن‌شان بالاتر از 13 سال است، به اشتراک گذاشته و از این طریق، مدیریت خوبی روی مسائل مالی خود داشته باشید. البته این فعلا تنها موردی است که به درد کاربران حاضر در ایران نمی‌خورد.

image

 

بهبود ردیابی ایرتگ

در آی او اس 14.6 اگر شما ایرتگ‌تان را گم کنید، می‌توانید به جای شماره تلفن، آدرس ایمیل خود را برای مکاتبه انتخاب کنید. به این ترتیب هنگام شناسایی ایرتگ شما، شماره تلفن‌تان به صورت ماسک شده نمایش داده شده و فرد مقابل امکان خواندن آن را نخواهد داشت.

image

 

تبدیل شزم به App Clip

همان طور که می‌دانید شزم مدتی است که به تملیک اپل درآمده و از آی او اس 14.2، این گزینه به نوتیفیکیشن سنتر هم اضافه شد تا امکان استفاده راحت‌تر از آن میسر شود. حالا در آی او اس 14.6، اپل این سازگاری را گسترش داده و اپلیکیشن شزم را در قالب پکیج App Clip ارائه کرده است.

پروسه شناخت موزیک ها مانند روال سابق طی می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به کنترل سنتر مراجعه و روی آیکون شزم ضربه بزنید. به این ترتیب به جای ارجاع دادن شما به یک صفحه وب، اطلاعات موزیک در اپلیکیشن شزم نمایش داده می‌شود.

image

 

قابلیت Lossless اپل موزیک

ویژگی Lossless اپل موزیک ماه آینده از راه می‌رسد. برای استفاده از این قابلیت، باید حتما آیفون خود را به آی او اس 14.6 آپگرید کنید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Setayesh

۱۴۰۰/۴/۱۹
ببخشید اگر اپدیت نکنیم این ۱۴.۶ رو مشکلی پیدا می کنه؟