خانهاخبار
مک بوک پرو جدید در رویداد WWDC 2021 معرفی خواهد شد!

مک بوک پرو جدید در رویداد WWDC 2021 معرفی خواهد شد!

اپل قصد دارد تا در رویداد پیش رو از مک بوک پرو جدید رونمایی کند.
۱۴۰۰/۳/۴

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مسلما می‌دانید که مدت هاست اخبار ضد و نقیضی در مورد مک بوک پرو جدید اپل در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود. حالا آقای جان پراسر، یکی از افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به طور حتم اعلام کرده است که اپل در رویداد WWDC 2021 از مک بوک پرو جدید رونمایی خواهد کرد.

پس از اعلام خبر رسمی برگزرای رویداد WWDC 2021 در تاریخ هفتم ژوئن مصادف با هفدهم خرداد ماه، اکانت توییتر Apple Track اعلام کرد کرد که احتمالا در این اتفاق، شاهد معرفی مک بوک جدیدی خواهیم بود. جان پراسر در پاسخ به این توییت، چنین گفت:

من به شخصه تأیید می‌کنم که مک بوک پرو جدید در این رویداد معرفی می‌شود.

image

در حالی که توییت Apple Track به صورت مستقیم به یک دستگاه خاص اشاره نداشت، اما جان پراسر کاملا واضح به مک بوک پرو اپل اشاره کرد.

چندی پیش نیز بلومبرگ در گزارش جدید خود اعلام کرده بود که اپل در فصل تابستان، از یک مک بوک پرو با پردانده 10 هسته‌ای با زبان طراحی جدید، قابلیت پشتیبانی از شارژر مگ سیف، حداکثر 64 گیگابایت رم و مجهز به پورت‌های جدید برای تعامل با هاردهای اکسترنال و دیوایس‌های جدید رونمایی خواهد کرد.

همچنین شایعه شده است که اپل در این دستگاه جدید از نمایشگر مینی ال ای دی که اولین بار در آیپد پرو 12.9 اینچی شاهد آن بودیم، استفاده خواهد کرد.

تنها 13 روز تا روز موعود باقی مانده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از شایعات مطرح شده در مورد مک بوک پرو جدید به واقعیت نزدیک خواهد بود. به نظر شما آیا اپل زبان طراحی مک بوک پرو را تغییر خواهد داد؟ آیا مشخصات سخت‌افزاری اعلام شده توانسته شما را برای آپگرید یا خرید این دستگاه جدید وسوسه کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)