خانهاخبار
گوشی بعدی آنر به همراه سرویس‌های گوگل عرضه خواهد شد!

گوشی بعدی آنر به همراه سرویس‌های گوگل عرضه خواهد شد!

گوشی بعدی آنر یعنی آنر 50، نخستین گوشی خواهد بود که پس اعمال تحریم‌های آمریکا روی هواوی، مجددا سرویس‌های گوگل را به همراه دارد.
۱۴۰۰/۳/۳

به نظر می‌رسد که فروش آنر توسط هواوی، به نفع آنر تمام شده و گوشی‌های این شرکت از این پس مجددا می‌توانند از سرویس‌های گوگل استفاده کنند. نخستین گوشی‌هایی که شاهد بازگشت سرویس‌های گوگل در آنها هستیم، سری آنر 50 خواهند بود.

بخش آلمان شرکت آنر در توییتر، در پاسخ یکی از کاربران که درباره حضور سرویس‌های گوگل روی این گوشی که با پردازنده اسنپدراگون 778 عرضه خواهد شد، تایید کرد که این دستگاه به همراه سرویس‌های گوگل عرضه شده و شاهد بازگشت رابط کاربری Magic UI در آن به همراه برخی ویژگی‌های جدید خواهیم بود.

image

 

آنر 50 نخستین گوشی این شرکت خواهد بود که پس از تحریم‌های سفت و سخت آمریکا بر روی هواوی در ماه مه سال ۲۰۱۹، به همراه سرویس‌های گوگل عرضه می‌شود. این تحریم‌ها موجب ایجاد خللی جدی در بخش گوشی‌های هوشمند شرکت هواوی شد و آنها مجبور به فروش بخش آنر خود به گروهی از شرکت‌های چینی شدند.

آنر که حالا برندی مستقل است، سعی در ایجاد همکاری با برند‌هایی چون کوالکام، اینتل و سایر برند‌های شناخته شده حوزه تکنولوژی داشته است و حالا به نظر می‌آید آخرین و مهمترین قطعه پازل را که همان گوگل است، به دست آورده‌اند.

image

 

با گوشی‌های چون آنر 50 و همچنین پرچمدار تازه آنها که با اسنپدراگون 888 عرضه خواهد شد، احتمال افزایش محبوبیت این برند در بازار اروپا و آسیا بسیار بیشتر شده است. البته فعلا مشخص نیست که آنر برای رقابت با سایر برند‌های چینی که بسیار محبوب‌تر از آن هستند چه برنامه‌ای دارد. به هر حال، بازگشت سرویس‌های گوگل روی گوشی‌های این شرکت خبر بسیار خوبی برای این برند و طرفداران آن است. شما درباره بازگشت سرویس‌های گوگل روی گوشی‌های آنر چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)