خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری ردمی نوت 8 2021 منتشر شد

مشخصات سخت افزاری ردمی نوت 8 2021 منتشر شد

مدتی پیش خبری مبنی بر مشخص شدن طراحی نسخه سال ۲۰۲۱ گوشی ردمی نوت 8 دیدیم و حالا مشخصات سخت افزاری احتمالی این محصول نیز منتشر شده است.
۱۴۰۰/۳/۳

برند زیر مجموعه شیائومی یعنی ردمی، به زودی نسخه سال ۲۰۲۱ گوشی ردمی نوت 8 را به مناسبت فروش ۲۵ میلیونی نسخه اصلی معرفی می‌کند. مدتی پیش مشخص شده بود که ردمی نوت 8 2021 از یک ناچ قطره‌ای استفاده خواهد کرد و حالا تایید شده که اندازه نمایشگر این گوشی، ۶.۳ اینچ خواهد بود.

ردمی همچنین گفته که نوت 8 2021 از پردازنده هیلیو G85 استفاده کرده و در پشت گوشی یک دوربین چهارگانه قرار گرفته که رزولوشن دوربین اصلی در آن، ۴۸ مگاپیکسل است. ردمی درباره سایر ماژول‌های دوربین چیزی نگفته است اما با توجه به گزارشات پیشین، شاهد استفاده از دوربین‌های التراواید، ماکرو و سنسور عمق در این گوشی خواهیم بود که البته رزولوشن آنها همچنان مشخص نیست.

image

 

در یکی از عکس‌های منتشر شده از این دستگاه که آن را در دو رنگ نشان می‌دهد؛ مشخص است که این گوشی از سنسور اثر انگشت که در پشت تلفن قرار گرفته استفاده می‌کند. ردمی نوت 8 2021 شباهت زیادی به ردمی نوت 8 اصلی که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود دارد و با توجه با شایعات، این گوشی همان ردمی نوت 8 سال ۲۰۱۹ با پردازنده هیلیو G85 و شارژ ۲۲.۵ واتی خواهد بود.

البته هنوز درباره رزولوشن نمایشگر و همچنین دوربین‌ها چیزی نمی‌دانیم ولی احتمالا آنها نیز نسبت به گذشته تغییر خاصی نکرده‌اند و نمایشگر نوت 8 2021، به احتمال زیاد رزولوشن 1080p خواهد داشت. دوربین سلفی نیز رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و دوربین اصلی در کنار ماژول ۸ مگاپیکسلی التراواید، دوربین ماکرو و سنسور عمق ۲ مگاپیسکسلی قرار گرفته است.

احتمالا ردمی مشخصات بیشتری را نیز درباره این گوشی در روز‌های آتی منتشر خواهد کرد.

image

 

شما درباره نسخه سال ۲۰۲۱ گوشی ردمی نوت 8 چه می‌اندیشید؟ آیا این تغییرات برای انتشار نسخه‌ای جدید کافی هستند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)