خانهاخبار
قابلیت آپدیت از طریق 5G به آیپد پرو 2021 اضافه شد

قابلیت آپدیت از طریق 5G به آیپد پرو 2021 اضافه شد

دارندگان آیپد پرو جدید قادر خواهند بود تا از طریق 5G، دستگاه خود را آپدیت کنند.
۱۴۰۰/۳/۲

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید،‌ مسلما می‌دانید که خریداران اعضای خانواده آيفون 12 می‌توانند آپدیت سیستم عامل را از طریق تکنولوژی 5G و بدون نیاز به وای فای روی گوشی هوشمند خود نصب کنند. حالا اپل این ویژگی را در اختیار دارندگان آیپد پرو 2021 نیز گذاشته است.

با عرضه آيفون‌های مبتنی بر شبکه 5G، اپل امکان آپدیت سیستم عامل از این طریق را در اختیار دارندگان این محصولات گذاشت. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا هنگام اتصال به شبکه 5G، آپدیت سیستم عامل را روی دستگاه خود دانلود و سپس آن را نصب کنند. حالا اپل اعلام کرده است که ویژگی یاد شده در اختیار دارندگان آیپد پرو 2021 نیز قرار گرفته است.

image

 

صفحه پشتیبانی وب سایت اپل با عنوان Use 5G with your iPad در مورد چگونگی و ساز و کار این روش توضیح داده است. در بخش اضافه شده به قسمت تنظیمات، کاربران قادر خواهند بود تا با انتخاب گزینه Allow More Data on 5G، امکان آپدیت سیستم عامل از طریق شبکه 5G را فعال و از آن استفاده کنند.

به این ترتیب امکان استفاده از حجم بیشتری از شبکه دیتا فراهم خواهد شد و شما می‌توانید سیستم عامل دستگاه خود را به این ترتیب از طریق شبکه 5G آپدیت کرده یا مکالمات تصویری با کیفیتی از طریق فیس تایم با دیگران داشته باشید.

image

 

اپل اعلام کرده است که این ویژگی بسته به اپراتور و نوع بسته‌های اینترنتی، برای برخی کاربران به صورت پیش فرض فعال شده است. برای چک کردن این موضوع، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن Settings را باز کنید.
  • روی منوی Cellular Data ضربه زده و سپس Cellular Data Options را انتخاب کنید.
  • روی Data Mode ضربه بزنید.
  • حالا می‌توانید از بین گزینه‌های موجود و در صورت انتخاب نبودن به صورت پیش فرض، روی Allow More Data on 5G ضربه بزنید.

در این قسمت و گزینه استاندارد و Low Data Mode را نیز مشاهده می‌کنید که در صورت تمایل، می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید تا حجم زیادی از دیتای شما توسط آیفون یا آیپد استفاده نشود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)