خانهاخبار
سامسونگ انتظار فروش ۷ میلیونی گوشی‌های تاشو خود در سال جاری را دارد

سامسونگ انتظار فروش ۷ میلیونی گوشی‌های تاشو خود در سال جاری را دارد

رسانه کره‌ای The Elec به تازگی گزارشی منتشر کرده که شرکت سامسونگ بنا دارد تا در سال جاری، بین ۶ تا ۷ میلیون گوشی هوشمند تاشو به فروش برساند.
۱۴۰۰/۳/۱

شرکت سامسونگ به لطف سری‌های زد فولد و زد فلیپ خود در صدر جدول فروش گوشی‌های تاشو قرار دارد و حالا خبرگزاری کره‌ای The Elec، گزارشی منتشر کرده که در آن خبر از برنامه سامسونگ برای فروش بین ۶ تا ۷ میلیونی گوشی‌های تاشو جدید خود یا همان گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 می‌دهد.

در این گزارش گفته شده که سامسونگ از زد فولد 3 انتظار فروش ۳ میلیونی داشته و زد فلیپ 3 نیز قرار است ۴ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. هردوی این گوشی‌ها قرار است در ماه جولای عرضه شوند و با توجه به این مورد، حدود ۵ ماه برای رسیدن به این میزان فروش زمان دارند.

image

 

سامسونگ موفق شده بود تا در سال گذشته ۲.۵ میلیون گوشی هوشمند تاشو به فروش برساند؛ در صورتی که گزارش‌ها پیش از این به انتظار فروش ۵ میلیون گوشی تاشو توسط این شرکت اشاره می‌کردند. این موضوع موجب این شده تا اکثر کارشناسان در کره جنوبی، این برآورد را چندان جدی نگیرند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ موفق به فروش ۷ میلیونی گوشی‌های تاشو جدیدش خواهد شد یا مانند سال گذشته در این بخش فروشی کمتر از حد انتظار خواهد داشت؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)