خانهاخبار
طراحی ردمی نوت 8 2021 در یک تیزر جدید رویت شد

طراحی ردمی نوت 8 2021 در یک تیزر جدید رویت شد

به تازگی تیزری منتشر شده و طراحی گوشی ردمی نوت ۸ در آن مشاهده شده است
۱۴۰۰/۳/۱

چند روز پیش بود که مشخص شد که ردمی یکی از زیربرندهای شیائومی، بیش از ۲۰۰ میلیون واحد گوشی را در سراسر جهان فروخته است و برای بزرگداشت این مهم، غول چینی تصمیم گرفته به زودی از ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ رونمایی کند. در این میان اما سهم گوشی ردمی نوت ۸ نزدیک ۲۵ میلیون واحد بوده که رقم در خور توجهی به حساب می‌‌آید.

در حالی که ردمی هنوز تاریخی برای رونمایی از گوشی جدید خود اعلام نکرده، اما تیزری را منتشر کرده که طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. پوستر به اشتراک گذاشته شده توسط ردمی نشان می‌دهد که ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ از یک ناچ قطره‌ای بهره می‌برد دقیقا مانند آنچه در نوت ۸ نسل قبل شاهدش بودیم. همچنین تایید می‌کند که ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ در رنگ آبی عرضه خواهد شد، اما احتمالا گزینه‌های رنگی بیشتری در دسترس خواهد بود. علاوه بر این تصویر به ما می‌گوید که نوت ۸ ۲۰۲۱، از شکاف سیم کارت در سمت چپ بهره می‌برد و کلید پاور و دکمه تنظیم صدا در این تیزر دیده نمی‌شود و آنچه که می‌توان حدس زد اینست که این کلید‌ها در سمت مخالف قرار گرفته‌اند. همچنین می‌توان دید که در پایین نمایشگر آرم ردمی خودنمایی می‌کند.

image

در این تیزر پنل پشتی گوشی دیده نمی‌شود و این بخش همچنان به عنوان سوال باقی مانده است و احتمال می‌رود که ردمی به زودی اطلاعات بیشری از این گوشی منتشر کند و باید دید تفاوتی میان نسل قبلی و مدل ۲۰۲۱ دیده می‌شود یا خیر. ردمی هنوز هیچ مشخصات و اطلاعاتی از این گوشی بروز نداده، اما گزارش‌های قبلی عنوان می‌کند که این گوشی هوشمند از باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی در کنار پردازنده هلیو G85 و رابط کاربری MIUI 12.5 استفاده خواهد کرد. گفته‌ها برای این گوشی به شارژر ۲۲.۵ واتی اشاره دارند که با پیکربندی‌های ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ همراه خواهد بود.

image

 

گوشی ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱، از دوربین چهارگانه بهره می‌برد که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که سنسورهای فوق عریض، ماکرو و عمق سنج آن را همراهی می‌کنند. البته اطلاعات فوق در حد گمانه‌رنی و شایعه هستند و باید به آن‌ها با دیده تردید نگریست و احتمالا چیزی تا زمان رونمایی از این گوشی فاصله نداشته باشیم. در روزهای آینده شاهد تیزرهای بیشتری خواهیم بود و ردمی اطلاعات بیشتری از ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ منتشر خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)