خانهاخبار
کلاب هاوس اندروید رسما در پلی استور تمام کشورها عرضه شد

کلاب هاوس اندروید رسما در پلی استور تمام کشورها عرضه شد

کلاب هاوس که تا امروز به صورت بتا و فقط در پلی استور آمریکا عرضه شده بود، حالا به صورت رسمی در پلی استور تمام کشورها منتشر شده است.
۱۴۰۰/۳/۱

کاربران بسیاری در سراسر جهان انتظار نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید را می‌کشیدند و بالاخره این انتظار به پایان رسید و نسخه رسمی این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. روند روبه رشد این اپلیکیشن کمی کند بود و عرضه آن نیز کمی به طول انجامید، اما بالاخره اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.

این برنامه مشابه نسخه iOS است و این بدان معناست که هنوز نیاز به دعوت‌نامه برای استفاده از این سرویس دارید. اما خبر خوب برای کاربران اینست که دسترسی به دعوت‌نامه و ارسال آن برای کاربران بیشتر و راحت‌تر شده است و احتمالا کم‌کم شاهد برداشته شدن این روش و استفاده گسترده از آن در میان کاربران خواهیم بود. کلاب هاوس یک سرویس یا شبکه اجتماعی است که به کاربران امکان می‌دهد میزبانی یک اتاق مجازی را در دست بگیرند و در آنجا به گفتگوی صوتی با دیگر کاربران بپردازند. افرادی که شما را دنبال می‌کنند اما به عنوان صحبت کننده مشخص نشده‌اند می‌توانند در اتاق حضور داشته باشند و به گفت و گو گوش دهند. میزبان اتاق می‌تواند به هر یک از شنوندگان اجازه دهد تا سخنرانی کند و به این ترتیب گفت و گو را مدیریت کند.

image

تجربه کلاب هاوس را می‌توان گوش دادن به پادکست تشبیه کرد و اما با این تفاوت که تعاملی‌تر است و همه افراد موجود در اتاق می‌توانند در گفت و گو شرکت کنند. بر خلاف پادکست، گفت و گو در کلاب هاوس به طور زنده دنبال می‌شود و صحبت از پیش ظبط شده‌ای نیست. از دیگر تفاوت‌های مهم آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که صحبت‌ها ذخیره نمی‌شوند بلکه صحبت‌ها بین اعضای اتاق محرمانه دنبال می‌شود. کلاب هاوس بیش از یک سال پیش به عنوان یک اپلیکیشن برای iOS عرضه شد. از آن زمان این سرویس رفته رفته به محبوبیت بیشتری دست پیدا کرد و حتی توسط بسیاری ایده اولیه آن کپی شد و مورد بهرده برداری قرار گرفت که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به ویژگی اخیر توییتر به نام Spaces اشاره کرد. این اتفاق در قالب یک ویژگی به توییتر اضافه شده است و البته توییتر به واسطه امکاناتی که دارد این ویژگی را بدون دعوت و در دسترس همه قرار داده است.

احتمالا همین امر باعث شده تا کلاب هاوس روند راه‌اندازی اپلیکیشن اندروید را سرعت بخشد تا کاربران خود را از دست ندهد. و در پایان باید گفت انتظار کاربران به سر رسید و نسخه اندرویدی این اپلیکیشن عرضه شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)