خانهاخبار
امکان انتقال تاریخچه چت‌ها در واتس اپ به شماره‌ای دیگر به زودی میسر می‌شود

امکان انتقال تاریخچه چت‌ها در واتس اپ به شماره‌ای دیگر به زودی میسر می‌شود

توسعه دهندگان واتس اپ در حال کار روی ویژگی انتقال تاریخچه چت‌ها به شماره‌ای دیگر هستند.
۱۴۰۰/۳/۱

زمانی که صحبت از تاریخچه چت‌ها به میان می‌آید، اپلیکیشن واتس اپ از قابلیت‌ها و امکانات بسیار کمی برخوردار است و این ویژگی تنها روی یک شماره و یک اکانت در دسترس کاربران قرار دارد. اما به گزارش منابع قابل اعتماد، مسئولان فیس بوک که صاحب اپلیکیشن واتس اپ هستند، قصد دارند تا امکانات این نرم‌افزار در این حوزه را افزایش داده و قابلیت‌های جدید به آن اضافه کنند.

 

تیم توسعه دهندگان واتس اپ به زودی به کاربران اجازه خواهند داد تا تاریخچه چت‌های خود را از شماره‌ای به شماره دیگر انتقال داده و به این ترتیب، این موارد را روی دو شماره مختلف به صورت همزمان در اختیار داشته باشید. از این طریق می‌توانید به راحتی خط تلفن خود را تغییر دهید، بدون این که هیچ یک از چت‌های خود را از دست بدهید.

همچنین توسعه دهندگان واتس اپ در حال کار روی انتقال تاریخچه چت‌ها بین دو سیستم عامل مختلف هستند و به این ترتیب اگر قصد کوچ از اندروید به آی او اس یا برعکس را داشته باشید، می‌توانید این کار را به راحتی بدون از دست دادن اطلاعات و تاریخچه چت‌های واتس اپ انجام دهید.

این ویژگی هنوز در دسترس نبوده و تاریخی هم برای ارائه آن عنوان نشده است. اما با وجود این که تصاویر اسکرین شات این قابلیت در رسانه‌های خبری منتشر شده است، لذا نباید انتظار طولانی شدن زمان ارائه این دو ویژگی روی اپلیکیشن واتس اپ را داشته باشیم.

image

 

به نظر شما آیا قابلیت‌های عنوان شده در این مطلب، می‌‌تواند به محبوبیت بیشتر واتس اپ کمک کرده و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند؟ لطفا نظرات خود در مورد واتس اپ و امکاناتی که در آینده به این اپلیکیشن اضافه می‌شود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mars

۱۴۰۰/۳/۲
یعنی تا الان نداشت؟؟:|