خانهاخبار
گوگل پیکسل 6 پرو در رندر‌های جدید دیده شد

گوگل پیکسل 6 پرو در رندر‌های جدید دیده شد

در هفته گذشته رندرهایی از گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو منتشر شد که طراحی عجیب پشت این گوشی‌ها را نشان می‌داد. حالا عکس‌های رندر شده جدیدی از نسخه پرو این گوشی منتشر شده که این طراحی جدید را تایید می‌کند.
۱۴۰۰/۲/۳۱

در هفته گذشته شاهد افشای عکس‌های رندر شده‌ای از گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل بودیم که تعجب همگان را با طراحی عجیب پشت این گوشی‌ها برانگیخت. امروز عکس‌های رندر شده جدیدی از پیکسل 6 پرو منتشر شده که استفاده از این طراحی برای پشت گوشی را تایید می‌کند.

image

 

این رندر‌ها مربوط به پیکسل 6 پرو هستند که با توجه به شایعات، قرار است یک نمایشگر خمیده ۶.۶۷ اینچی با طراحی حفره دار داشته باشد و حاشیه‌های بسیار کمی نیز دارد. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

در پشت گوشی شاهد قرار گیری سه دوربین هستیم که شامل دوربین واید، التراواید و دوربین با زوم پریسکوپی هستند که برای نخستین بار در یک گوشی ساخت گوگل قرار می‌گیرد.

image

 

ابعاد این گوشی ۸.۹×۷۵.۸×۱۶۳.۹ میلی متر است و ضخامت آن نیز در بخش برجستگی دوربین به ۱۱.۵ میلی متر می‌رسد. پیکسل 6 پرو از اسپیکر‌های دوگانه استریو استفاده کرده و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نیست که این گوشی از چه پردازنده‌ای استفاده خواهد کرد اما مدتی است شایعاتی درباره طراحی پردازنده‌ای توسط خود گوگل می‌شنویم که وایت چپل نام دارد. در امسال احتمالا مشخص خواهد شد که آیا گوگل نیز مانند اپل قصد ورود به بازار تولید پردازنده‌های خود را دارد یا خیر.

image

 

درباره طراحی احتمالی پیکسل 6 پرو چه می‌اندیشید؟ آیا این زبان طراحی نامتعارف را می‌پسندید یا آن را بیش از حد عجیب می‌دانید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

meisam

۱۴۰۰/۳/۱
بنظرم بسیار طراحی مفهومی خوبی داره هم برخلاف جریان قالب کمپانی هاست هم سعی کرده یک نگاهی به گذشته و آینده همزمان داشته باشه . تنها گوشی که واقعا دوست دارم داشته باشم اش.✌️✌️