خانهاخبار
جان پروسر طراحی فلت اپل واچ سری 7 را با رندرهای جدیدش لو داد

جان پروسر طراحی فلت اپل واچ سری 7 را با رندرهای جدیدش لو داد

جان پروسر که سابقه خوبی در لو دادن اطلاعات اپلی دارد، به تازگی تصاویر رندری ساخته و منتشر کرده که گویا اپل واچ سری 7 را نشان می‌دهند.
۱۴۰۰/۲/۳۰

اگر پیگیر اخبار اپلی باشید، دیگر حتما جان پراسر را می‌شناسید. او سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات اپلی دارد و یکی از کارهای اخیر او، ساختن رندر بر اساس عکس‌ها و مدارکی و اطلاعاتی است که از دستگاه‌های معرفی نشده به دستش می‌رسند. این بار او سراغ اپل واچ سری 7 رفته و گویا اپل می‌خواهد زبان طراحی تخت در محصولاتش که در سری آیفون 12، آیپد‌های جدید و حتی آیمک جدید دیده بودیم را به اپل واچ هم بیاورد. علاوه بر این‌ها، یک رنگ سبز هم برای این ساعت در نظر گرفته شده است.

image

جان پروسر عکس‌های طراحی جدید اپل واچ را در جدیدترین قسمت از برنامه Front Page Tech خود روی یوتیوب منتشر کرده است. به طور کل حتما می‌دانید که اپل واچ عملا از نسل اول تا به امروز، یک طراحی ثابت را داشته اما طبق شایعات، قرار است در اپل واچ سری 7 شاهد تغییر طراحی این ساعت هوشمند باشیم. بدنه اپل واچ کنونی در کناره‌های حالت گرد محدب دارند اما قرار است کناره‌های نسل بعدی اپل واچ، حالت کاملا صاف و تخت داشته باشند اما همچنان در گوشه‌ها حالت گرد بودن وجود دارد. درواقع اپل نمی‌خواهد طراحی آیفون و آیپد نسل آخر را عینا در اپل واچ هم تکرار کند زیرا طبیعتا گوشه‌های تیزتر، حس ناخوش‌آیندی برای یک ساعت روی دست دارند. 

در کنار این طراحی جدید، جان پروسر از رنگ‌های جدیدی که اپل برای اپل واچ در نظر گرفته نیز صحبت کرده است. البته آنطور که او دقیق‌تر توضیح می‌دهد، اپل در حال آزمایش رنگ‌های مختلف برای بدنه اپل واچ است و یکی از بهترین نمونه‌های آن که تصویر را جان پروسر دیده، رنگ سبز اپل واچ است. رنگ سبزی که قرار است استفاده شود تقریبا مشابه رندر زیر خواهد بود اما در نهایت ممکن هم هست که اپل امسال سراغ این رنگ نرود و تمامی این موارد فعلا در مرحله آزمایشی قرار داشته باشند.

image

اما این رندرها را تا چه حد می‌توانیم باور کنیم؟ برای این موضوع باید به رندرهای قبلی که جان پروسر ساخته بود سر بزنیم. او برای اینکه هویت افرادی که این اطلاعات را به او می‌دهند فاش نشود، با توجه به تصاویری که دریافت می‌کند، رندرهایی می‌سازد تا طراحی محصولات را به صورت کامل نشان دهند. او این کار را ایرتگ و ایرپادز مکس هم انجام داده بود و اخیرا برای پیکسل 6 هم همین کار را تکرار کرد. حالا این رندرها هم به گفته او از روی فایل‌های شماتیک و تصاویر واقعی پروتوتایپ اپل واچ نسل بعد ساخته شده‌اند. 

پروسر همچنین گفته که ممکن هم هست در نهایت این طراحی برای نسل بعدی استفاده نشود و در اپل واچ سال بعد شاهد آن باشیم. در مورد مشخصات نیز او فعلا اطلاعاتی دریافت نکرده است.

با توجه به شایعاتی که داشتیم، فعلا می‌دانیم که اپل قرار است سنسورهایی برای سنجش فشار خون و میزان قند خون کاربر به اپل واچ نسل بعد اضافه کند. اضافه شدن سنسورهای سلامتی جدید به اپل، دارد کم کم تبدیل به یک سنت می‌شود. در اپل واچ سری 4 شاهد اضافه شدن سنسور ECG یا پایش نوار قلب بودیم و در اپل واچ سری 6 هم شاهد اضافه شدن سنسور اکسیژن خون. حالا با اضافه شدن امکان پایش قند خون و فشار خون، این گجت بیشتر از همیشه تبدیل به گجتی کاربردی برای سنجش سلامتی خواهد شد.

image

 

در نهایت، این که بالاخره شاهد تغییر طراحی اپل واچ خواهیم بود، خبر خوشحال کننده‌ای است. شما درباره این تصاویر چه فکر می‌کنید؟ آیا این طراحی جدیدی که برای اپل واچ به تصویر کشیده شده را می‌پسندید؟

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)