خانهاخبار
گلکسی F52 سامسونگ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

گلکسی F52 سامسونگ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

سامسونگ از گوشی گلکسی F52 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و پردازنده اسنپدراگون 750G رونمایی کرد
۱۴۰۰/۲/۳۰

سامسونگ در ماه فوریه گوشی گلکسی اف ۶۲ را معرفی کرد و اکنون سبد سری اف را گسترش داده و گوشی هوشمند گلکسی F52 5G را نیز به آن اضافه کرده است.

image

 

گوشی سامسونگ گلکسی F52 از یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع TFT بهره می‌برد که وضوحی برابر با +FullHD دارد. نرخ نوسازی این نمایشگر ۱۲۰ هرتز است و در آن یک حفره در گوشه بالای سمت راست قرار دارد که میزبان دوربین سلفی است و از حسگری ۱۶ مگایکسلی بهره‌مند است. در پنل پشتی از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شده است که آن را یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کنند. سامسونگ برای گلکسی F52 5G به سراغ کوالکام رفته تا بتواند کاربران را راضی نگه دارد. قلب تپنده گوشی جدید سامسونگ پردازنده اسنپدراگون 750G است که یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت برای پردازش فرامین کاربر، تراشه اصلی را یاری رسانی می‌کنند.

image

 

این گوشی برای کاربرانی که به حافظه داخلی بیشتری احتیاج دارند راهکاری اندیشیده و در آن از اسلات کارت microSD استفاده کرده است که کاربر به کمک آن می‌تواند تا یک ترابایت فضای ذخیره سازی را افزایش دهد. در بخش نرم‌افزای گوشی جدید سامسونگ از رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می‌کند که بر پایه اندروید ۱۱ است. این تلفن هوشمند همچنین دارای چندین برنامه شخص ثالث است که خوشبختانه کاربر هرکدام را که نخواهد می‌تواند از روی گوشی پاک کند. در گذشته رابط کاربری سامسونگ پر از برنامه‌هایی بود که بعضا به کار نمی‌آمد و پاک کردن آن‌ها برای کاربر مقدور نبود.

image

 

از سایر ویژگی‌های گلکسی F52 5G می‌توان به سنسور اثر انگشت، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، درگاه USB-C و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. البته قابل ذکر است که این باتری به کمک یک شارژر ۲۵ واتی شارژ می‌شود و احتمالا سرعت شارژ شدن خوبی داشته باشد. گلکسی F52 5G با قیمت ۳۱۰ دلار و در رنگ‌های مشکی و سفید آماده سفارش گذاری است و کاربران چینی می‌توانند هم‌اکنون این گوشی را پیش سفارش دهند. هنوز صحبتی از دیگر بازارها یرای این گوشی به میان نیامده و ممکن است غول کره‌ای گلکسی F52 را به سایر بازارهای جهانی نیز ارائه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین

۱۴۰۰/۲/۳۰
ای کای سامسونگ AMOLED استفاده میکرد . فاز سامسونگ معلوم نیست

حسین

۱۴۰۰/۲/۳۰
ای کاش صفحه نمایش AMOLED داشت ! فاز سامسونگ معلوم نیست .

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۲/۳۰
TFT
مال عهد بوق? و دوغ? بود