خانهاخبار
قابلیت‌های اولین نسخه آزمایشی اندروید 12: موج رنگی جذاب هنگام شارژ شدن گوشی

قابلیت‌های اولین نسخه آزمایشی اندروید 12: موج رنگی جذاب هنگام شارژ شدن گوشی

در اولین نسخه آزمایشی اندروید 12 هنگام شارژ شدن گوشی شاهد رنگ‌هایی شگفت انگیز خواهیم بود که روی صفحه به حرکت درمی‌آیند.
۱۴۰۰/۲/۲۹

رنگ‌ها یک بخش جدایی ناپذیر از اندروید 12 به حساب می‌آیند. این قضیه هنگام شارژ شدن گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید 12 نیز پابرجا خواهد بود.

زمانی که از هر طریقی گوشی پیکسل خود را شارژ کنید، یک انیمیشن زیبا و جذاب و کوتاه به نمایش گذاشته می‌شود. البته این قضیه زمانی اتفاق می‌افتد که بخواهید گوشی هوشمند خود را از طریق شارژرهای بی‌سیم شارژ کنید. هنگام استفاده از شارژرهای کابلی، اتفاق خاصی روی نمی‌دهد.

اما در اندروید 12 این انیمیشن‌ها با تغییراتی روبرو شده‌اند. در کنار دایره‌های کوچکی که به فرم دایره روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود، یک موجی از رنگ‌ها از مرکز صفحه به سمت گوشه‌ها به حرکت درمی‌آید. رنگ این موج متناسب با فضای سیستم عامل خواهد بود و در اثر تعویض تصویر بکگراند گوشی، رنگ آن متناسب با رنگ محیط سیستم عامل تغییر پیدا می‌کند. بد نیست بدانید که این موج رنگی هنگام شارژ گوشی با کابل نیز روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شود که البته تنها در صفحه لاک اسکرین قادر به تماشای آن خواهید بود.

در دو گیف زیر می‌توانید به خوبی تغییرات جدید انیمیشن شارژ را مشاهده کنید. شما درباره این تغییرات ظاهری جدید اندروید 12 چه فکر می‌کنید؟

image

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حمید

۱۴۰۰/۲/۲۹
نماد باتری هم افقی میشد عالی بود و زیباتر میشد.