خانهاخبار
سامسونگ گلکسی زد رول با قابلیت پشتیبانی از اس پن سال آینده معرفی می‌شود

سامسونگ گلکسی زد رول با قابلیت پشتیبانی از اس پن سال آینده معرفی می‌شود

گوشی هوشمند گلکسی زد رول سامسونگ با امکان بهره گیری از قلم S Pen در سال 2022 به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
۱۴۰۰/۲/۲۹

سامسونگ در خلال رویداد Display Week 2021 از نمایشگرهای جدید خود رونمایی کرد. این شرکت کره‌ای ویدئویی از نمایشگرهای انعطاف پذیر، صفحه نمایش 17 اینچی تا شونده و یک تلفن هوشمند اسلاید شونده را به نمایش گذاشت و آقای JS Chio مدیر عامل این شرکت ادعا نمود که محصول جدید با نمایشگر انعطاف پذیر و محصولی دیگر با نمایشگر 17 اینچی تا شونده به زودی معرفی خواهند شد، اما گوشی هوشمند با نمایشگر رول شونده سال آینده از راه خواهد رسید.

بد نیست بدانید که سامسونگ به تازگی، نام Z Roll را به نام خود ثبت کرده است و این موضوع، می‌تواند نشان دهنده نام محصول آینده این شرکت کره‌ای باشد.

image

 

این اسناد و مدارک توسط وب سایت Let’s Go Digital رسانه‌ای شده و آن‌ها مدعی شده‌‌اند که گوشی هوشمند جدید با نمایشگر رول شونده، بخشی از خط تولید سری زد سامسونگ خواهد بود. مانند همیشه، این اسناد و مدارک فاقد اطلاعات سخت‌افزاری دقیق و مشخصی است، اما یکی از گزینه‌های مهم، یعنی پشتیبانی از قلم اس پن (S Pen) سامسونگ به این ترتیب مشخص شده است.

این اطلاعات حاکی از آن است که اولین تلفن هوشمند سامسونگ با نمایشگر رول شونده با قلم اس پن سازگار خواهد بود. بر اساس شایعات مطرح شده، محصولات جدید سامسونگ با نام گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نیز از قلم S Pen پشتیبانی خواهند کرد.

اطلاعات و ویدئوی طرح مفهومی که توسط سامسونگ منتشر شده، حاکی از آن است که نمایشگر گلکسی زد رول در جهت افقی گسترش پیدا می‌کند. در حالت اصلی و زمانی که نمایشگر آن باز نشده، با یک گوشی هوشمند نرمال روبرو خواهیم بود که هنگام گسترش پیدا کردن، این محصول برای انجام کارهای مولتی تسکینگ آماده خواهد بود.

image

 

طبق گزارشات پیشین،‌ این گوشی هوشمند در حالت نرمال نمایشگر 6 اینچی داشته و پس از رول شدن در جهت افقی، با یک صفحه نمایش 8 اینچی روبرو خواهیم بود.

سامسونگ در رویداد CES 2020 از یک نمایشگر رول شونده پرده برداری کرد و در ماه نوامبر همان سال نیز آقای Lee Jae-Yong مدیر ارشد این شرکت کره‌ای، با یک گوشی هوشمند با نمایشگر اسلاید شونده از بخش تحقیقات و توسعه سامسونگ در شهر سئول بازدید کرد.

بد نیست بدانید شرکت‌های دیگری نیز در حال توسعه گوشی هوشمند با نمایشگر رول شونده هستند، اما بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها، شاهد معرفی چنین محصولی از سوی آن‌ها باشیم.

اما به نظر می‌رسد که سامسونگ، اشتیاق زیادی برای شکست رقبا داشته و آقایان راس یانگ و آیس یونیورس معتقد هستند که گلکسی زد رول در سال 2022 به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)