خانهاخبار
تصاویر هدفون جدید بیتس لو رفت؛ با بیتس Studio Buds آشنا شوید

تصاویر هدفون جدید بیتس لو رفت؛ با بیتس Studio Buds آشنا شوید

با عرضه نسخه آخر از بتای iOS 14.6، تصاویر و اطلاعات هدفون جدید بیتس هم لو رفته که به نظر شرکت بیتس هم قرار است یک هدفون مثل ایرپادز پرو داشته باشد!
۱۴۰۰/۲/۲۸

ایرپادزهای اپل در سال‌های اخیر، می‌توان گفت زبان طراحی متفاوتی داشته است که کمتر محصولی با این سبک و سیاق را در بازار شاهد بوده‌ایم. دنباله این هدفون‌ها که در انتهای خود حاوی میکروفون هستند، یک زبان طراحی خاص را به نمایش گذاشته است. البته بسیاری از برندهای سازنده لوازم جانبی در یک یا دو سال اخیر سعی کرده‌اند تا این نوع از طراحی را کپی برداری کنند. اما ظاهرا اپل تصمیم گرفته است تا این دنباله را از هدفون‌های جدید خود با برند بیتس، حذف کند و نتیجه، هدفون‌های جدید بیتس استودیو بادز شده است.

یکی از مشترکین وب سایت مک رومورز با نام Steve Moser به تازگی توانسته است تا تصاویر هدفون جدید بیتس را در کدهای نسخه آزمایشی iOS 14.6 و tvOS 14.6 کشف کند. سبک طراحی این هدفون که با نام Beats Studio Buds از آن یاد می‌شود، با مدل‌های پیشین این برند کاملا متفاوت است. در این هدفون اثری از گیره‌های پشت گوشی پاوربیتس پرو دیده نمی‌شود و در عوض، زبان طراحی هدفون جدید بیتس شبیه به محصولاتی مثل پیکسل بادز گوگل است. یک سری سیلیکونی هم در محل خروجی صدای این هدفون‌ها قرار گرفته تا از این نظر شبیه به ایرپادز پرو باشد. 

image

 

همچنین با توجه به این تصویر لو رفته، هدفون جدید بیتس و اپل در رنگ‌های قرمز، سیاه و سفید عرضه خواهد شد و کیس شارژ آن نیز با حالت بیضی شکل طراحی شده که شبیه به کیس ایرپادز پرو است. البته به نظر می‌رسد این کیس کمی از کیس ایرپادز پرو، ابعاد بزرگتری داشته باشد.

به نقل از وب‌سایت 9to5Google، هدفون جدید بیتس استودیو بادز قرار است با چیپست اپل هم همراه باشد که ویژگی‌های مثل اتصال سریع و پشتیبانی از Hey Siri را به این هدفون می‌آورد. البته این موضوع چندان هم دور از انتظار نبود چون همه هدفون‌های بیتس که پس از آیفون 7 و نسل اول ایرپادز معرفی شده‌اند، چیپست‌های اپل را هم به همراه داشته‌اند. همچنین با توجه به کد‌های مربوط به این هدفون که در iOS 14.6 پیدا شده، بیتس استودیو بازد قرار است به ویژگی نویز کنسلینگ یا همان حذف نویز فعال هم مجهز باشد تا به نوعی بتوانیم آن را ایرپادز پرو با برند بیتس بنامیم!

از این هدفون که بگذریم، شایعاتی شنیده می‌شود از اینکه اپل قرار است طراحی بدون دنباله‌ای برای ایرپادز پرو نسل دوم هم در نظر بگیرد. احتمالا اپل بدنه هدفون‌های نسل بعدی ایرپادز پرو را دایره‌ای‌تر خواهد کرد و به طور کل، فرم آن شبیه به همین بیتس استودیو بادز خواهد بود. برای ایرپادز پرو جدید باید فعلا صبر کنیم تا تصاویر یا رندرهایی از طراحی آن لو بروند تا راحت‌تر بتوانیم در مورد آن نظر بدهیم. اما فعلا، شما در مورد هدفون جدید بیتس چه فکر می‌کنید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)