خانهاخبار
اپل با حالتی کنایه آمیز، ردیاب Tile را از فروشگاه‌های خود حذف کرد

اپل با حالتی کنایه آمیز، ردیاب Tile را از فروشگاه‌های خود حذف کرد

نبرد ایرتگ اپل با ردیاب شرکت Tile، وارد مرحله‌ای جدید شده است.
۱۴۰۰/۲/۲۷

مسئولان شرکت Tile بابت ورود ناعادلانه اپل به دنیای ردیاب‌ها از دست مسئولان این شرکت آمریکایی شدیدا عصبانی هستند. اما اقدام اخیر کوپرتینویی‌ها در این حوزه، مسلما آن‌ها را ناراحت‌تر از پیش خواهد کرد.

در حالی که ایرتگ یک محصول فوق العاده در دنیای امروزی به حساب می‌آید، اما ظاهرا باعث ایجاد ناراحتی برای سازندگان دیگر از جمله شرکت Tile شده است. آن‌ها اعلام داشته‌اند که حاضر به رقابت دوستانه و عادلانه با این محصول هستند، اما ظاهرا قضیه این جور پیش نمی‌رود.

image

 

مسئولان شرکت Tile اظهار داشته‌اند که اپل به دلیل فروش بیشتر ایرتگ، ردیاب‌های این شرکت را از اپل استورها حذف کرده است. اما کوپرتینویی‌ها به این موضوع پاسخ داده و فرضیه آن‌ها را اشتباه دانسته‌اند. دلیل این امر چنین عنوان شده است: «فروش ردیاب‌های Tile در اپل استورها طبق انتظار نبوده است».

متن کامل اظهارات مسئولان اپل در این زمینه به شرح زیر است:

سال‌ها پیش، ما نظارت روی فروش ردیاب‌های Tile را آغاز کردیم و متأسفانه مشاهده کردیم که آمار فروش آن چندان خوب نیست. ردیاب‌های Tile در وب سایت اصلی این شرکت و هزاران فروشگاه دیگر به فروش می رسند. اطلاعاتی که در اختیار فروشندگان اپل استورها نیز قرار گرفته، بسیار کم و محدود بوده است. به همین دلیل فروش ردیاب Tile در این فروشگاه‌ها بسیار کم بوده است.

اما نکته جذاب ماجرا اینجا است که اگر ردیاب‌های Tile مجددا به اپل استورها برگشته و مشتریان به جای این محصولات، ایرتگ را برای خرید انتخاب کنند، مشخص نیست مسئولان Tile چه کسی را به عنوان مقصر انتخاب خواهند کرد.

البته ردیاب Tile در مقایسه با ایرتگ برتری‌هایی هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مولتی پلتفرم بودن آن اشاره کرد. این بدان معناست که در صورت خرید ایرتگ و خارج شدن از اکوسیستم اپل، با یک وسیله بدون کاربرد روبرو خواهید بود اما در صورت خرید ردیاب Tile، می‌توانید آن را روی سیستم عامل‌های مختلف در اختیار داشته و از آن‌ها استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)