خانهاخبار
لوگوی Lossless در نسخه وب اپل موزیک مشاهده شد

لوگوی Lossless در نسخه وب اپل موزیک مشاهده شد

یکی از کاربران توییتر به تازگی، موفق به مشاهده لوگوی Lossless در نسخه وب اپل موزیک شده است.
۱۴۰۰/۲/۲۷

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که این روزها قرار است تا اپل از تکنولوژی Hi-Fi در سرویس اپل موزیک رونمایی کند. امروز شاهد قرار گرفتن لوگوی Lossless در نسخه وب اپل موزیک بودیم.

امروز در کنار انتشار تیزری جدید از سوی اپل که با عنوان دنیای موزیک برای همیشه تغییر خواهد کرد رونمایی شد، شاهد درز لوگوی Lossless در نسخه وب اپل موزیک بودیم.

آقای Stijn de Vries که به شغل طراحی مشغول بوده و در شبکه اجتماعی توییتر فعالیت می‌کند، موفق به کشف لوگوی Lossless در نسخه وب اپل موزیک شده است. البته در حال حاضر، این لوگو دیگر در این وب سایت موجود نبوده و به نظر می‌رسد که اپل آن را حذف کرده است.

پیش‌تر منابع خبری از ارائه اسناد و مدارک مختلف در این زمینه در وب سایت اپل موزیک نیز خبر داده بودند. البته ظاهرا پیش از آقای de Vries، مسئولان وب سایت MacRumors موفق به کشف این لوگو شده بودند.

image

 

به این ترتیب اپل در صدد معرفی قابلیت Hi-Fi در اپل موزیک است که احتمالا با نام Apple Music Hi-Fi از آن یاد خواهد شد. برخی تحلیل گران بر این باور هستند که این ویژگی در تاریخ 18 می مصادف با بیست و هشتم اردیبهشت ماه در کنار رونمایی از ایرپادز نسل 3 به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود.

برخی افراد نزدیک به اپل در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که کاربران برای دسترسی به موزیک‌های دارای کیفیت بالا که از این پس عرضه خواهند شد، باید هزینه اضافه 9.99 دلاری (علاوه بر اشتراک اپل موزیک) را پرداخت نمایند.

در نهایت باید تا روز آینده، یعنی 18 می مصادف با بیست و هشتم اردیبهشت ماه منتظر بمانیم و ببینیم کدام یک از اخبار و شایعاتی که تا به حال در این مورد در رسانه‌های خبری منتشر شده، رنگ و بوی واقعیت به خود می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)