خانهاخبار
محصولات جدید ریلمی 30 اردیبهشت معرفی می‌شوند

محصولات جدید ریلمی 30 اردیبهشت معرفی می‌شوند

شرکت ریلمی در نظر دارد رویدادی را سه روز آینده برگزار کرده و محصولات جدید خود را در خلال آن معرفی نماید.
۱۴۰۰/۲/۲۷

شرکت ریلمی در ماه گذشته، ساعت هوشمند Watch 2 را در کشور مالزی معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد که نوبت به نسخه پرو آن رسیده است. ریلمی واچ 2 پرو برای معرفی در تاریخ 20 می مصادف با سی‌ام اردیبهشت ماه آماده شده است. البته در این رویداد، محصولات پوشیدنی دیگری مانند ریلمی بادز وایرلس 2، ریلمی بادز وایرلس 2 نئو و اسپیکر بلوتوثی ریلمی پاکِت نیز رونمایی خواهند شد.

image

 

ساعت هوشمند ریلمی واچ 2 پرو به زبان طراحی مربع شکل، مانند نسخه اصلی آن مجهز خواهد بود. طبق اسناد FCC منتشر شده از این محصول، ساعت هوشمند یاد شده از باتری 390 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که در مقایسه با مدل اصلی، با افزایش 75 میلی آمپر ساعتی در این زمینه روبرو هستیم.

هدفون بی سیم ریلمی بادز وایرس نیز در ادامه مسیر موفق نسل پیشین این محصول معرفی خواهد شد. البته تا به این لحظه، هنوز اطلاعاتی در مورد هدفون‌های جدید ریلمی منتشر نشده است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این محصولات با چه مشخصاتی رونمایی می‌شوند.

 

هدفون بی سیم ریلمی بادز وایرلس 2 نئو اخیرا در کشور سریلانکا معرفی شد. این محصول به درایور 11.2 میلیمتری و باتری 150 میلی آمپر ساعتی مجهز است که امکان 17 ساعت پخش موزیک مداوم را دارا خواهد بود. این هدفون با زبان طراحی دور گردنی، مجهز به بلوتوث نسخه 5.0 و گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر آب عرضه می‌شود.

آخرین محصولی که در رویداد پیش رو معرفی خواهد شد، اسپیکر بلوتوثی Realme Pocket است. تصویر تیزر این محصول حاکی از آن است که اسپیکر جدید ریلمی بر خلاف Realme Cobble، با زبان طراحی قرصی شکل همراه خواهد بود. بند همراه آن برای حمل و نقل آسان و راحت این اسپیکر نیز به قوت خود باقی مانده است. سایر مشخصات اسپیکر جدید هنوز در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است و ظاهرا باید در رویداد پیش رو، منتظر بیان آن‌ها باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)