خانهاخبار
بررسی جامع محصولات دوربین های عکاسی Nikon | بهترین دوربین نیکون

بررسی جامع محصولات دوربین های عکاسی Nikon | بهترین دوربین نیکون

این شرکت در طی سال های اخیر ( تقریبا از سال 2015 تا 2019 ) تمرکز اصلی خود را بر روی دوربین عکاسی DSLR گذاشته است؛ همین امر باعث شده شرکت نیکون بتواند در تولید محصولات سری D، در رتبه بسیار بالایی قرار گیرد!
۱۴۰۰/۲/۲۶

کمپانی نیکون :

این شرکت در طی سال های اخیر ( تقریبا از سال 2015 تا 2019 ) تمرکز اصلی خود را بر روی دوربین عکاسی DSLR گذاشته است؛ همین امر باعث شده شرکت نیکون بتواند در تولید محصولات سری D، در رتبه بسیار بالایی قرار گیرد!

برند نیکون از اولین سال فعالیت خود تا کنون، تولید محصولات خود را بر روی لنز و دوربین عکاسی محدود کرد و این پروسه تا به امروز ادامه دار شد.

از سویی دیگر لنز های تولید شده توسط "نیکون" بسیار مشهور و منحصر بفرد هستند و اگر می خواهید از این مثال مطمئن شوید، لزوم دارد بدانید شرکت کانن که امروزه در صدر جدول تولید کنندگان دوربین عکاسی در بازار جهانی است، لنز های خود را تا چندین سال از کمپانی نیکون خریداری می کرد!

علاوه بر آن لنز های تولید شده توسط شرکت نیکون می توانند 2 الی 4 دوربین عکاسی را پوشش دهند و بر روی آنها قرار گیرند و همین امر باعث شد تا بسیاری از عکاسان حرفه ای، تصویر برداران آتلیه ای و نظایر آنها، به سوی خرید از محصولات برند نیکون جذب شوند!


image

 

دوربین عکاسی نیکون

دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری نیکون جزو بهترین محصولاتی هستند که یک عکاس و یا فیلم بردار حرفه ای می تواند از آنها بهره لازم را ببرد؛ همچنین اگر قصد دارید دوربین عکاسی مورد نظرتان را خریداری کنید، می توانید لنز و دوربین عکاسی نیکون و کانن مورد نظر خود را از مکث شاپ با مناسب ترین قیمت در بازار ایران خریداری کنید...

حال برویم سراغ دوربین های این شرکت، دوربین عکاسی نیکون می تواند به طور کامل تمام نیاز های یک کاربر را بر طرف کند و از سویی دیگر، این کمپانی همانند شرکت رقیب خود ( کانن ) دارای رده بندی مختص به خود است؛ این پروسه بدین معنا می باشد که افراد مبتدی، نیمه حرفه ای و حرفه ای می توانند با بهره وری از دوربین های مختص به خود، تصویر برداری یا فیلم برداری خود را با بالاترین کیفیت انجام دهند.

در صورتی که به دنبال بهترین دوربین عکاسی نیکون هستید، می توانیم دوربین D850 نیکون را به شما معرفی کنیم؛ در ادامه با ما همراه شوید تا به تمام ویژگی های مربوط به این محصول و لنز های مرتبط با آن، نگاهی بی اندازیم...

لنز دوربین عکاسی

کاربران می توانند چندین لنز مختلف را بر روی دوربین D850 نیکون قرار دهند اما اگر کمی تحقیقات میدانی انجام دهید، متوجه می شوید تمام عکاسان حرفه ای و سایت های نظر سنجی، لنز 24-120 را برای این دوربین پیشنهاد می کنند! اما در انتها باز هم نوع لنز انتخابی شما به سبک عکسیتان بستگی دارد و باید لنز بهینه شده برای عکاسی خود را استفاده کنید.

image

ویژگی های دوربین D850 نیکون

این محصول طی سه سال گذشته ( از سال 2018 تا 2021 ) در صدر جدول بهترین دوربین عکاسی نیکون قرار گرفته است و هنوز این کمپانی محصولی بهتر، قویتر و کاربردی تر از آن را تولید نکرده است!

معمولا عکاسان حرفه ای، سه دوربین عکاسی را برای فعالیت های گسترده و بی نظیر پیشنهاد می کنند؛ دوربین 5D MARK IV کانن، 6D MARK II کنون و D850 نیکون.

این سه دوربین بیشترین بازدهی را داشته و قیمت آنان نسبت به رقبای خود، بسیار بالاتر عنوان می شود!

دوربین عکاسی D850 به جهت تصویر برداری آتلیه ای، عکاسی و فیلم برداری از مراسم ( عروسی و ... )، عکاسی از همایشات و سمینار ها، تصویر برداری خبرنگاران و فیلم برداری و تصویر برداری حرفه ای از حیات وحش طراحی و در بازار عرضه شد! 

با توجه به این شاخه های تصویر برداری و فیلم برداری، می توان گفت D850 نیکون جزو بی نظیر ترین دوربین های عکاسی می باشد، زیرا که تمام شاخه های ممکن را پوشش می دهد و این پروسه در دیگر دوربین های موجود در بازار ایران و جهان، کم نظیر است!

علاوه بر تمام این عوامل، شایسته است به سنسور موجود در این دوربین عکاسی نیز اشاره کنیم؛ سنسور CMOS موجود در D850 دارای فناوری BSI است که در دوربین های نسل جدید بسیار از آن استفاده می شود؛ این فناوری باعث شده تا نور بیشتری جذب لنز شود و تصاویر ثبت شده دارای روشنایی بیشتری باشند و هیچ گونه نویزی در انتهای فعالیت، دیده نشود.

سرعت تصویر برداری دوربین عکاسی D850 نیکون 30 فریم بر ثانیه می باشد که برای یک فعالیت حرفه ای، بسیار مناسب است؛ همچنین این دوربین می تواند با رزولوشن 5504-8256 تصاویری فوق العاده ثبت کند که در دوربین های نوین، بی نظیر و کم رقیب عنوان می شود!

لزوم دارد بدانید : پردازشگر این دوربین عکاسی، EXPEED V می باشد که جزو بهترین و قویترین پردازشگر های موجود در دوربین عکاسی شناخته می شود...

image

ویژگی و مشخصات تکمیلی دوربین عکاسی D850

دوربین D850 نیز همانند دیگر دوربین های عکاسی دارای یک سری مشخصات مختص به خود است، که این مشخصات و ویژگی ها عبارت اند از: دوربینی با بدنه DSLR، دارای حسگری 47 مگاپیکسلی، توانایی تصویر برداری با رزولوشن 5504x8256، توانایی فیلم برداری همزمان با کیفیت 4K و FULL HD که دیگر محصولات مشابه و رقیب D850، همچین توانایی را ندارند و جزو امکانات بی نظیر این دوربین عکاسی عنوان می شود، دارای سنسور فول فریم و توانایی فوکوس بر روی 153 نقطه که این عامل نیز در محصولات قبلی این کمپانی دیده نمی شود!

امکانات و ویژگی های ذکر شده در بالا، اصلی ترین مشخصات این دوربین عکاسی می باشند و اطلاعات تکمیلی D850 نیکون را می توانید درون سایتی که در ابتدا به آن اشاره شد، مشاهده کنید...

این دوربین عکاسی بسیار خوش دست می باشد و جنس بدنه آن از آلیاژ منیزیم است که باعث می شود بدنه و نقاط حساس دوربین، در برابر ضربه بسیار مقاوم شوند.

جالب است بدانید : ابعاد و بدنه دوربین عکاسی D850 نیکون بسیار شبیه به بدنه دوربین D810 این کمپانی می باشد.

" این دوربین عکاسی جزو شاهکار های کمپانی نیکون است؛ علاوه بر آن جزو منحصر بفرد ترین دوربین های DSLR موجود در بازار ایران می باشد "

نتیجه گیری و کلام آخر

در طی مطالعه این مقاله، کاربر می تواند به اهمیت، جایگاه، شهرت، ابهت و... دوربین عکاسی D850 نیکون پی ببرد زیرا که عوامل و ویژگی های موجود در این دوربین عکاسی در هیچ دوربین دیگری دیده نمی شود!

همین عوامل باعث شد تا این دوربین نسبت به رقبای خود متمایز شود و در طی این سه سال، هیچ دوربینی نتواند با D850 در این رتبه و جایگاه، با او رقابت کند!

قیمت این محصول  در بازار ایران بسیار گران تر از محصولات دیگر شرکت نیکون می باشد زیرا که کاربرد و کارایی اش به همان مقدار از آنها بیشتر است؛ همچنین سنسور های مدرن این دوربین باعث می شود لحظه به لحظه کاربر از عکاسی و فیلم برداری اش لذت ببرد و هیچ وقت از فعالیت خود، خسته نشود!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)