خانهاخبار
سامسونگ مدیریت‌ دارایی‌های بلاکچینی را روی گوشی‌های هوشمندش بهبود می‌بخشد

سامسونگ مدیریت‌ دارایی‌های بلاکچینی را روی گوشی‌های هوشمندش بهبود می‌بخشد

با افزایش علاقه به رمزارزها، شرکت‌های بزرگ حوزه تکنولوژی در تلاش هستند تا این امر را برای کاربران خود ساده‌تر کنند و دسترسی به این دارایی‌ها را تا حد امکان تسهیل ببخشند.
۱۴۰۰/۲/۲۶

سامسونگ تصمیم دارد تا قابلیت کیف پول‌های نرم افزاری را به گوشی‌های سری گلکسی خود اضافه کند. این قابلیت به کاربران علاقمند به معاملات دارایی‌های دیجیتال اجازه می‌دهد تا تریدهای خود را بر روی گوشی هوشمند خود انجام بدهند و دیگر به کیف پول‌های نرم‌افزار ترد پارتی نیازی نخواهند داشت.

کیف پول بلاک چینی سامسونگ می‌تواند گزینه ایده‌آل و پر کاربردی باشد برای کاربرانی که مجبورند دارایی‌های دیجیتال خود را در کیف پول‌های مختلف مدیریت کنند. کاربران می‌توانند از طریق راهکار سامسونگ به کیف پول‌های متعدد خود متصل و آن را وارد فضای سامسونگ بکنند و همگی آن‌ها را در یک مکان مدیریت نمایند. این راهکار شامل کیف پول‌های بیت کوین، اتریوم، توکن‌های ERC20، ترون و توکن‌های TRC می‌شود و سامسونگ پشتیبانی از آن‌ها را به صورت رسمی اعلام کرده است.

پیش‌تر سامسونگ در سری گلکسی اس ۱۰ به بعد، کیف پول سامسونگ مبتنی بر قابلیت امنیتی ناکس فعالیت می‌کرد. همچنین از طریق آن می‌توان به Dapps نیز دسترسی داشت.

image

 

سامسونگ اعلام کرده است که گوشی‌های از اندروید ۹ یا بالاتر برخوردار هستند، این آپدیت را دریافت خواهند کرد اما این موضوع شامل تمام گوشی‌ها در مناطق مختلف نمی‌شود. در کمال تعجب گوشی‌های گلکسی A71، گلکسی A51 و گلکسی اس ۱۰ لایت این اپدیت را دریافت نخواهند کرد. شما میتوانید لیست گوشی‌های قابل پشتیبانی را در وبسایت رسمی سامسونگ مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)