خانهاخبار
ریلمی GT Neo Flash Edition با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی عرضه خواهد شد

ریلمی GT Neo Flash Edition با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی عرضه خواهد شد

شرکت ریلمی در اقدامی عجیب، نسخه‌ای جدید از گوشی GT Neo خود را معرفی کرده که تنها تغییر اعمال شده در آن، قرار گرفتن پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی است.
۱۴۰۰/۲/۲۵

در ماه آوریل، گوشی جدیدی به سری پرچمدار ریلمی GT اضافه شد که GT Neo نام داشت و حالا قرار است عضو سومی نیز به این سری اضافه شود. به گفته شایعه‌ای که توسط یکی از افشاگران شناخته شده چینی منتشر شده، این شرکت به زودی قصد عرضه یک گوشی به نام GT Neo Flash Edition را دارد. اگر از به کار گرفتن کلمه Flash در نام این گوشی متعجب شده‌اید، بد نیست بدانید که این نام اشاره به سرعت شارژ سریع این گوشی دارد.

گوشی قبلی این شرکت یعنی GT Neo، برای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری خود از شارژ سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کرد و این شرکت چینی در این نسخه قصد ارتقا سرعت شارژ محصول خود به ۶۵ وات را داشته است.

image

 

متاسفانه تغییر دیگری در این گوشی وجود ندارد و GT Neo Flash Edition تنها یک GT Neo با شارژ ۶۵ واتی است. ساختار باتری نیز جهت هماهنگی بیشتر با این سرعت شارژ تغییراتی داشته ولی کاربر متوجه آن نخواهد شد و ظرفیت آن نیز تغییری نکرده است.

مشخص نیست که چرا ریلمی نسخه اولیه GT Neo را با شارژ ۶۵ واتی عرضه نکرد تا نیازی به این به‌روزرسانی بی دلیل و بدون نوآوری خاصی وجود نداشته باشد.

درباره گوشی جدید شرکت ریلمی که زیر مجموعه اوپو است چه نظری دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)