خانهاخبار
ساخت لوگوموشن در کمتر از چند دقیقه

ساخت لوگوموشن در کمتر از چند دقیقه

به ویدیوها یا موشن گرافیک هایی که معمولا کوتاه هستند و به صورت مختصر؛ برند ، لوگو و خدمت اصلی شما را به مخاطب معرفی میکنند لوگوموشن گفته میشود.
۱۴۰۰/۲/۲۵

لوگوموشن چیست؟

به ویدیوها یا موشن گرافیک هایی که معمولا کوتاه هستند و به صورت مختصر؛  برند ، لوگو و خدمت اصلی شما را به مخاطب معرفی میکنند لوگوموشن گفته میشود.

image

 

اهمیت لوگومشون چیست، چرا لوگوموشن بسازیم ؟

این سبک از ویدیو میتواند به تنهایی در شبکه های اجتماعی یا وبسایت شما جهت ماندگار شدن اسم و کار شما در ذهن کاربران منتشر شود.

لوگوموشن را میتوانید در اول ویدیو ها یا حتی انتهای ویدیو های ارسالی خود قرار دهید تا امضای کار شما باشد.

میتوانید در استوری خود قرار داده و ذهن مخاطب را در تامل با خود نگهدارید.

تبلیغات ویدیویی تاثیر به مراتب بیشتری در مخاطبان شما ایجاد میکند و سطح کیفی محتوای شما را  ارتقا میبخشد.

پیش نیازهای اولیه ساخت لوگوموشن : 

  • لوگو
  • یک وبسایت یا پیج در شبکه های اجتماعی در اینستاگرام یا حتی یک شماره تماس
  • نام کسب و کار و خدمتی که ارایه میدهید

لوگو

معمولا برای ساخت لوگوموشن نیاز به یک لوگو از کسب و کار یا بیزینس خود داریم ، اگر لوگو ندارید میتونید به وبسایت هایی که در این زمینه طراحی لوگو انجام میدن درخواست بدید یا با سایت های آنلاین بسازید.

از ویژگی های یک لوگوی ایده آل و مناسب میتوان به این نکات اشاره کرد :

  • سعی کنید لوگوی شلوغی انخاب کنید
  • لوگو تک رنگ باشد
  • متناسب و خوش فرم باشد
  • منحصربه شما باشد و کپی از لوگوی دیگری نباشد
  • واضح  و با کیفیت باشد
  • فرمت فایل (پی ان جی) باشد

آدرس وبسایت یا پیج

وجود یک وبسایت یا صفحه در اینستاگرام میتواند تاثیر شگرف و بالایی بر روی فروش و موفقیت شما در فضای مجازی و بازار آنلاین داشته باشد اما خب اگر هیچکدام را ندارید میتونید کاربران خود را به تلگرام یا شماره موبایل خود راهنمایی کنید تا بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

نام کسب و کار و خدمت

بدیهیست هر کسب کاری برای بیشتر شناخته شدن و ماندگار شدن در ذهن مخاطبان خود باید یک نام و شناسه داشته باشد.
اگر تا الان برای کسب و کار خود نامی انتخاب نکرده اید ، همین حالا تصمیم بگیرید و اسمی مناسب و خاص را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

نحوه ساخت لوگوموشن

در گذشته برای ساخت لوگوموشن باید به آژانس ها ودفاتر تبلیغاتی مراجعه میکردیم و پس از صرف هزینه زمانی چند روز تا چند هفته و هزینه مبلغی چند صد هزار تومانی لوگوموشن خود را دریافت میکردیم.

الان نیاز نیست به صورت سنتی این روش را امتحان کنید؛ وبسایت آنلاینی جهت ساخت لوگوموشن است که ویدیو شما را در کمتر از چند دقیقه با چند کلیک به صورت اتوماتیک تولید میکند و نتیجه نهایی یک فایل ویدیویی قابل دریافت و دانلود خواهد بود.

نکته بسیار مهم در این وبسایت این است که شما میتوانید لوگوموشن خو د را رایگان بسازید ، روند ساخت معمولا کمتر از چند دقیقه است ، هر زمان هر ساعت میتوانید اتوماتیک وارد وبسایت شوید ویدیو بسازید یا ویدیو خود را ویرایش کتید و  ده ها ابزار حرفه ای  و با کیفیتی که در این وبسایت قرار داه شده است و رایگان در اختیار شماست.

برای شروع متوانید وارد وبسایت فلت رندر بشید برای ورود  روی این لینک ساخت لوگوموشن کلیک کنید.

در این وبسایت  قالب های نیمه آماده در سبک ها و دسته بندی های متفاوت وجود دارد ، درصورتی که احتیاج دارید فقط لوگوموشن ها را ببینید از دسته بندی بالا میتوانید دسته لوگوموشن را  انتخاب کنید.

از میان قالب های نیمه اماده ای که به شما نمایش داده میشود میتوانید دموی هر کدام را میپسندید ببینید و پس از تایید یکی از آنها را جهت ساخت شروع کنید.

در فلت رندر امکان جذابی وجود دارد که میتوانید ابعاد ویدیوی نهایی خود را  انتخاب کنید و طبق نیاز خود یکی از ابعاد را جهت ساخت مشخص کنید. این ابعاد هم برای صفحه نمایش ، پست و استوری بهنیه شده است.

پس از شروع روند ساخت در استودیو فلت رندر میتوانید متن ها  ، رنگ ها ، تصاویر و موزیک ویدیو را تعویض و شخصی سازی کنید سپس درخواست ساخت ویدیو خود را بدهید.

نکات مهم در ساخت لوگوموشن

توصیه میشود اول ویدیو را با کیفیت رایگان بسازید و چندین بار بررسی کنید ، تا غلط املایی یا ناموزون بودن در پاراگراف ها ، تصویر و رنگها وجود نداشته باشد ، سپس میتوانید ویرایش مجدد پروژه خود را  لمس کنید و درخواست ساخت را با کیفیت بالا بدهید.

در زمان ساخت ویدیو نیاز نیست حتما در وبسایت بمانید یا صفحه گوشی یا رایانه شما روشن باشد ، پس از ثبت درخواست این پروسه در سرورهای وبسایت فلت رندر انجام میشود و شما میتوانید دقایقی بعد مجدد به قسمت ویدیوهای من مراجعه کنید تا نتیجه کار را ببینید.

در این وبسایت جهت خرید ویدیو نهایتا 3 کیفیت به شما پیشنهاد میشود که کیفیت 540 یک کیفیت متوسط و قابل قبول و کیفیت 1080 کیفیتی خیره کننده و بسیار چشم نواز را دارد.

قیمت این ویدیوها در زمان نوشتن این مطلب به ترتیب برای هر ویدیو 18 و 39 هزار تومان است

در صورتی که نیاز با ساخت ویدیو شما روزانه یا هفته ای است یا حس میکنید بیش از 2 ویدیو نیاز دارید ، حتما از پلن های اشتراکی این وبسایت جهت خرید ویدیو استفاده کنید چون بسیار مقرون بصرفه بوده و هزینه ها را تا حدود 60 الی 70 درصد کاهش خواهد داد.

در ادامه  یکی از لوگوموشن های ساخته شده در این وبسایت را خواهید دید :

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)