خانهاخبار
گوشی آنر پلی ۵ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی از راه می‌رسد

گوشی آنر پلی ۵ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی از راه می‌رسد

آنر اعلام کرده گوشی آنر پلی ۵ با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی چهارگانه روانه بازار خواهد شد
۱۴۰۰/۲/۲۵

ماه گذشته یک رندر اختصاصی از گوشی Honor Play 5 در رسانه‌ها به اشتراک گذاشته شد و در ادامه گزارشی که بیان می‌کرد این گوشی قرار است به دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شود. این اتفاق اکنون توسط شرکت آنر تایید شده است و پستی که در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده است این موضوع را نشان می‌دهد. البته در پستی دیگر مشخص شده که آنر پلی 5 ضخامتی در حدود ۷.۴۶ میلی‌متر خواهد داشت.  

image

 

پیش از این آنر اعلام کرده بود که گوشی آنر پلی 5 از شارژ ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و طراحی آن نیز لو رفت. البته قابل ذکر است عکس لو رفته با رندرهای قبلی متفاوت بود و دو طراحی کاملا مختلف را به نمایش می‌گذاشت. آنر هنوز جزییاتی از گوشی Play 5 را منتشر نکرده، اما اگر شایعات قبلی درست باشد شاهد پردازنده دیمنسیتی ۸۰۰ خواهیم بود. همچنین یک صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی از نوع OLED با وضوح +FullHD خواهیم دید که می‌تواند امیدوار کننده باشد. انرژی مورد نیاز پلی ۵ را یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که از طریق یک درگاه USB-C شارژ می‌شود.  

image

 

وزن گوشی آنر پلی ۵ در حدود ۱۷۹ گرم خواهد بود و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو همراهی می‌کنند. در اطلاعیه رسمی آنر آمده که گوشی پلی ۵ قرار است در تاریخ ۱۸ می مصادف با ۲۸ اردیبهشت ماه معرفی شود و انتطار می‌رود که تا زمان رونمایی اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز پیدا کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)