خانهاخبار
طراح ارشد اچ تی سی به اپل پیوست

طراح ارشد اچ تی سی به اپل پیوست

آقای اسکات کرویل طراح ارشد شرکت HTC برای طراحی هدفون‌های Beats به اپل ملحق شد.
۱۴۰۰/۲/۲۵

به گزارش 9to5Mac، اپل به تازگی آقای اسکات کرویل، طراح ارشد شرکت اچ تی سی را استخدام کرده است. او پیش‌تر، وظیفه رهبری بخش طراحی شرکت اچ تی سی را بر عهده داشته است و حالا به شرکت اپل آمده است تا تیم طراحی هدفون‌های Beats را رهبری کند. متن کامل این گزارش به شرح زیر است:

اسکات کرویل به تازگی، به عنوان رهبر بخش طراحی هدفون های بیتس به شرکت اپل پیوسته است. او اچ تی سی را پس از تقریبا یک دهه حضور در این شرکت، با سابقه درخشانی در حوزه طراحی محصولاتی مانند اچ تی سی وان M7 و M8 ترک کرده است.

البته مسئولان ما متوجه شده‌اند که آقای کرویل، از سال گذشته به تیم طراحی هدفون‌های بیتس اضافه شده است. در حالی که Beats به عنوان یکی از برندهای زیرشاخه شرکت اپل با تکنولوژی‌های ایرپادها طراحی و ساخته می‌شود، اما طراحان این محصولات همواره سعی دارند تا زبان طراحی هدفون‌ها را به گونه‌ای انتخاب کننده که شأن و شخصیت جداگانه‌ای را با خود به همراه داشته باشند.

ارتباط میان برند بیتس و شخصیت مستقل آن به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت. اپل با انتخاب این فرد، قصد دارد تا شأن و شخصیت محصولات این برند را بیش از پیش افزایش دهد. سخت است تصور کنیم که خلاقیت و نوآوری‌های آقای کرویل، نتواند تأثیر مثبتی روی هدفون‌های آینده Beats بگذارد.

image

 

طبق این گزارش، محصولات جدید بیتس در چرخه تولید قرار گرفته‌اند. در حالی که انتظار رونمایی از هدفون‌های جدید را داریم، ممکن است بلندگوهایی با برند Beats نیز از این خط تولید خارج و به صورت رسمی رونمایی شود.

چه زمانی می‌توانیم محصولاتی که زیر نظر آقای اسکات کرویل طراحی شده‌اند را در بازار ببینیم؟ یک منبع آگاه در این زمینه اشاره کرده است که افراد زیادی، در حال تحقیق روی اسپیکرهای موجود در بازار هستند و هدفون‌ها نیز از سوی دیگر، در مرکز توجه قرار گرفته‌اند.

همچنین در نظر داشته باشید که محصولات جدید از برند بیتس هم اینک در حال تولید هستند. این بدان معناست که هدفون‌های جدید در کنار اولین آپدیت اسپیکرهای بیتس که از سال 2015 خبری از آن‌ها نبوده است را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

مدت هاست که اخبار ضد و نقیضی در مورد از بین رفتن برند بیتس و ادغام شدن تیم طراحی و توسعه آن‌ها با تیم ایرپاد و هوم پاد شنیده می‌شود. اما با تمام این تفاسیر،‌ Beats همواره شأن و شخصیت خود را حفظ کرده و با ارائه محصولاتی ارزشمند، به زندگی خود ادامه می‌دهد. به این ترتیب می‌بینیم که بیتس هنوز هم روی پای خود ایستاده و جای بسی خوشحالی است که در آینده نزدیک، شاهد رونمایی از محصولات جدید این برند خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)