خانهاخبار
توییتر از کاربران می‌خواهد تا App Tracking را فعال کنند!

توییتر از کاربران می‌خواهد تا App Tracking را فعال کنند!

قابلیت App Tracking در آی او اس 14.5، یکی از ویژگی‌های پر سر و صدای این روزها به حساب می‌آید.
۱۴۰۰/۲/۲۵

همان طور که می‌دانید، نسخه عمومی iOS 14.5 هفته گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت. همزمان با عرضه این نسخه، اپلیکیشن‌های مختلف ارسال پیام هشدار برای ردیابی کاربران را آغاز کردند. با ارائه آخرین نسخه اپلیکیشن توییتر، حالا این اپلیکیشن نیز از کاربران درخواست می‌کند تا قابلیت App Tracking را فعال کنند.

صفحه هشدار برای فعال سازی این ویژگی، در نسخه 8.65 اپلیکیشن توییتر ظاهر می‌شود که هم اکنون از طریق اپ استور قابل دانلود یا آپگرید است. به محض دانلود یا آپدیت به این نسخه، توییتر از شما درخواست می‌کند تا این قابلیت را فعال کنید. آن‌ها به کاربران یادآور می شوند که فعال کردن این ویژگی، کمک می کند تا تبلیغات هدفمندتری به آن‌ها نمایش داده شود.

image

 

با ضربه زدن روی دکمه Continue، به اپلیکیشن Settings و منوی مورد نظر هدایت خواهید شد. از این قسمت می‌توانید قابلیت App Tracking برای توییتر را فعال کرده یا اجازه دهید غیر فعال بماند. بد نیست بدانید که امکان ردیابی کاربران از طریق اپلیکیشن‌های سوم شخص به صورت پیش فرض در آی او اس 14.5 در وضعیت غیر فعال گرفته است.

به کمک قابلیت App Tracking Transparency در iOS 14.5، اپلیکیشن‌ها دیگر قادر خواهند بود تا کاربران را ردیابی کنند و این قضیه به وب سایت‌ها نیز کشیده شده است. بسیاری از اپلیکیشن‌ها از این اطلاعات برای نمایش تبلیغات بر اساس نتایج جست‌وجوهای کاربران یا بر اساس اپلیکیشن‌های نصب شده استفاده می‌کنند. طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده، تنها تعداد کمی از کاربران به اپلیکیشن‌های مختلف اجازه ردیابی را داده‌اند.

البته شایان ذکر است که با وجود ارائه iOS 14.5.1 برای رفع ایرادات به وجود آمده از سوی اپل، اما هنوز تعداد زیادی از کاربران امکان دسترسی به App Tracking Transparency را به دلیل غیر فعال بودن این ویژگی در منوی تنظیمات را ندارند.

شما به عنوان یکی از کاربران آیفون‌ها، آیا قابلیت App Tracking را غیر فعال نگه داشته‌اید؟ یا فعال بودن آن را برای نمایش تبلیغات دلخواه‌تان ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود در این مورد را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)