خانهاخبار
یکی از افشاگران ادعا می‌کند رندرهای واقعی هواوی P50 را به دست آورده است!

یکی از افشاگران ادعا می‌کند رندرهای واقعی هواوی P50 را به دست آورده است!

چند وقتی است که شایعات بسیاری درباره گوشی هواوی P50 شنیده‌ایم و حالا یکی از کاربران توییتر ادعا می‌کند رندر رسمی این محصول را به دست آورده است.
۱۴۰۰/۲/۲۳

در چند ماه گذشته شایعات زیادی درباره گوشی هواوی P50 شنیدیم و بیشتر آنها مربوط به طراحی تازه ماژول دوربین بودند. قرار است چهار دوربین بر روی دو حلقه در پشت این محصول قرار بگیرند و سنسور دوربین اصلی، اندازه تحسین برانگیز ۱ اینچی را دارد.

image

 

آخرین خبر درباره سری P50 هواوی از سونی یکی از کاربران توییتر به نام RODENT950 منتشر شده و وی ادعا دارد که این عکس‌ها رسمی بوده و مربوط به گوشی اصلی هستند. در این رندر‌ها، دوربین‌های قرار گرفته در ماژول‌های حلقه‌ای مشخص بوده و سه دوربین را در حلقه بالایی و یکی را که احتمالا همان دوربین اصلی با سنسور بزرگ است در حلقه پایینی مشاهده می‌کنیم.

عکس‌های لو رفته قبلی از این گوشی تنها این حلقه‌ها را نشان می‌دادند ولی جاگیری و نوع دوربین‌ها مشخص نبودند. در توییتر نیز حدس و گمان‌های بسیاری درباره این محصول وجود دارد و کاربران احتمال وجود یک دوربین تله فوتو در این محصول را می‌دهند اما به نظر خبری از دوربین پریسکوپی نیست. البته می‌دانیم هواوی قصد عرضه سه نسخه از گوشی P50 را دارد به همین دلیل ممکن است این عکس از مدل معمولی این گوشی باشد.

image

 

یکی از کاربران توییتر به نام alfawien توانسته با زوم بر روی این عکس، عدد ۹۰-۱۳ نانومتر را رو کنار دوربین و زیر نام لایکا ببیند و ممکن است این عدد نشانگر درصد زوم دوربین پریسکوپی باشد.

نسخه معمولی گوشی هواوی P50 با نمایشگر ۶.۴ اینچی حفره دار عرضه شده و به همراه سنسور ۱ اینچی سونی IMX800 و سه دوربین دیگر عرضه خواهد شد. سری گوشی‌های هواوی P50 احتمالا در ماه‌های مه یا ژوئن معرفی می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)