خانهاخبار
رندرهای رسمی از پوکو M3 پرو لو رفت!

رندرهای رسمی از پوکو M3 پرو لو رفت!

به تازگی‌ عکسی رندر شده که ظاهری رسمی دارد از گوشی پوکو M3 پرو منتشر شده و در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی این گوشی خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۲/۲۳

به نظر می‌آید که پوکو قصد عرضه گوشی‌ جدیدی را داشته و M3 پرو قرار است در کنار M3 معمولی قرار گیرد. پوکو مدتی پیش نسخه پرو گوشی X3‌ خود را نیز عرضه کرده بود.

بر خلاف X3 و X3 پرو، گوشی M3 پرو تشابه زیادی به نسخه معمولی خود نداشته و با توجه به عکس‌ رندر شده لو رفته از این گوشی، طراحی چشمگیر تری دارد. به گفته Kevin Xiaobo Qiu که مدیر پوکو گلوبال است، گوشی M3 پرو بر خلاف نسخه معمولی که از پردازنده اسنپدرگن بهره می‌برد، از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی استفاده می‌کند.

image

 

مدل پردازنده استفاده شده در این محصول هنوز مشخص نیست اما گفته شده که نسبت به اسنپدراگون 662 استفاده شده در نسخه معمولی، عملکرد بهتری دارد. گوشی M3 معمولی در بنچمارک AnTuTu به امتیاز ۳۰۱،۶۳۵ دست یافته در صورتی که پوکو M3 پرو موفق شده امتیاز ۳۲۹٫۰۷۲ را کسب کند.

این گوشی با توجه به استفاده از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی، از اتصال به 5G نیز پشتیبانی می‌کند. پوکو M3 پرو شامل یک صفحه نمایش با نرخ‌ به‌روزرسانی بالا نیز خواهد بود که نسبت به نسل قبلی یک بهبود جدی محسوب می‌شود. همانطور که در عکس پیداست، این محصول در سه رنگ که یکی از آنها زرد پوکویی است، عرضه خواهد شد.

پس از عرضه گوشی پوکو M3 پرو، این شرکت به تولید گوشی X3 خاتمه می‌دهد. M3 پرو با قیمتی نزدیک به X3 عرضه خواهد شد و کسانی که نیاز به گوشی قدرتمند تری دارند نیز می‌توانند پوکو X3 پرو را تهیه کنند. شما درباره گوشی جدید پوکو چه فکر‌ می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)