خانهاخبار
سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 از سیستم عامل Wear OS استفاده خواهند کرد

سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 از سیستم عامل Wear OS استفاده خواهند کرد

مدتی بود که شایعاتی در زمینه عدم استفاده سامسونگ از سیستم عامل تایزن در ساعت‌های هوشمند بعدی خود شنیده بودیم و به نظر می‌آید که این شایعات به حقیقت پیوستند.
۱۴۰۰/۲/۲۳

به نظر می‌رسد که مراسم آنپکد بعدی سامسونگ، بسیار شلوغ باشد! با توجه به احتمال معرفی نسل بعدی گلکسی زد فولد و زد فلیپ، گلکسی اس 21 FE و دو ساعت هوشمند احتمالی گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4؛ شرکت سامسونگ محصولات جدید زیادی را برای طرفدارانش به ارمغان آورده است.

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و واچ اکتیو 4 هر یک در دو سایز متفاوت عرضه شده و از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده خواهند کرد. این یک تغییر مهم در استراتژی سامسونگ به حساب می‌آید زیرا این شرکت در سال‌های گذشته از سیستم‌ عامل خود یعنی تایزن در این محصولات استفاده می‌کرد.

image

 

مشکل اصلی سیستم عامل تایزن، نبود اپلیکیشن‌های سوم شخص برای آن است و به نظر می‌رسد که همین موجب همکاری مجدد سامسونگ با گوگل شده است. امیدواریم نتیجه این همکاری بهتر از عمر باتری ساعت‌های مبتنی بر Wear OS باشد!

گلکسی واچ 4 در سایز‌های ۴۲ و ۴۶ میلی متری عرضه خواهد شد و واچ اکتیو 4 نیز در سایز‌های ۴۰ و ۴۲ میلی متری به بازار می‌آید. واچ 4 دارای طراحی کلاسیک بوده و واچ اکتیو 4 از طراحی ساده و کژوال بهره می‌برد.

متاسفانه هیچ یک از این گجت‌های پوشیدنی، ویژگی سنجش قند خون که مدتی پیش شایعاتی درباره آن شنیده بودیم را ندارند و شاید در آینده شاهد اضافه شدن این ویژگی به ساعت‌های هوشمند این شرکت باشیم.

درباره استفاده از سیستم عامل Wear OS در ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ و جایگزین کردن تایزن چه فکر می‌کنید؟ آیا استفاده از تایزن مانع خرید این ساعت‌های هوشمند توسط شما می‌شد و حالا به خرید‌شان فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۴۰۰/۲/۲۵
مراسم آنپکد بعدی سامسونگ چه تاریخی هست و حدود قیمتها اعلام نشده؟