خانهاخبار
شیائومی فلیپ بادز پرو را با تکنولوژی حذف صدای محیط معرفی کرد

شیائومی فلیپ بادز پرو را با تکنولوژی حذف صدای محیط معرفی کرد

شرکت شیائومی مدتهاست در زمینه ایرفون‌های بی‌سیم فعالیت می‌کند و حالا از اولین ایرفون بی‌سیم خود به همراه تکنولوژی حذف صدای محیط رونمایی کرده است.
۱۴۰۰/۲/۲۳

شیائومی به تازگی از آخرین ایرفون بی‌سیم خود به نام فلیپ بادز پرو رونمایی کرده است. این مدل نخستین ایرفون بی‌سیم شیائومی خواهد بود که از تکنولوژی حذف صدای محیط پشتیبانی کرده و یک چیپ مخصوص صدا که توسط کوالکام طراحی شده را نیز به همراه دارد.

image

 

تکنولوژی حذف صدای محیط یا همان ANC در این محصول می‌تواند صدای اطراف را به ۴۰ دسیبل کاهش دهد که به گفته شیائومی، مانند صدا در یک کتابخانه است. فلیپ بادز پرو دارای سه میکروفون خواهد بود که یکی از آنها وظیفه ضبط صدا در هنگام تماس را به عهده دارد، دیگری به صدای محیط گوش داده و آن را ایزوله می‌کند و میکروفون سوم نیز چک کرده تا صدای کاربر به طور تصادفی میوت نشده باشد.

همه اینها به کمک چیپ بلوتوثی QCC5151 انجام شده که به صدای محیط گوش داده و اقلامی مانند صدای وزش باد و گفتگو‌های در دوردست را فیلتر می‌کند. این ایرفون از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال به گوشی استفاده کرده و با توجه به استفاده از چیپ ذکر شده، از aptX Adaptive Dynamic Codec Protocol نیز پشتیبانی می‌کند.

image

 

فلیپ بادز پرو در صورتی که از برخی گوشی‌های شیائومی مانند می میکس فولد، سری می 11، سری می 10، سری ردمی K40، سری ردمی K30 و ردمی نوت 9 پرو استفاده کنید از حالت Low-Latency نیز پشتیبانی خواهد کرد که تاخیر صدا را که معمولا در ایرفون‌های بی‌سیم شاهد آن هستیم، برطرف می‌کند.

در سایت رسمی شیائومی اشاره‌ای به ظرفیت باتری این محصول نشده اما این شرکت ادعای ۷ ساعت عمر باتری با یک شارژ (۵ ساعت در صورت استفاده از ANC) و ۲۸ ساعت عمر باتری کلی را برای این محصول دارد. کیس این ایرفون بی‌سیم نیز از طریق پورت USB-C شارژ شده و از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

image

 

شیائومی این محصول را فعلا در وب‌سایت خود در کشور چین به فروش گذاشته است و این ایرفون بی‌سیم که تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود، قیمت ۷۹۹ يوآنی (حدود ۱۲۵ دلار) دارد.

درباره ایرباد بی‌سیم جدید شیائومی یا همان فلیپ بادز پرو چه فکر می‌کنید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)