خانهاخبار
عکس‌های منتشر شده طراحی جدید مک بوک ایر را به نمایش می‌گذارد

عکس‌های منتشر شده طراحی جدید مک بوک ایر را به نمایش می‌گذارد

جان پروسر، یکی از لودهندگان مشهور این روزهای اپلی، به تازگی رندرهایی ساخته و منتشر کرده که ادعا می‌کند طراحی مک بوک ایر نسل بعد را در رنگ‌های متنوع‌شان نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۲/۲۳

اپل در رویدادی که حدودا یک ماه پیش برگزار شد از محصولات جدید خود از جمله آیپد با نمایشگر مینی LED و آیمک ۲۴ اینچی با طراحی کاملا تخت رونمایی کرد اما ماجرای اپل برای امسال هنوز تمام نشده و تازه آغاز راه هستیم. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تا برای زمستان، کاربران را با مک بوک ایر جدید خود شگفت زده کند.

پس از مهاجرت اپل به پردازنده‌های اپل سیلیکون، ماه گذشته نوبت به آیمک رسید تا اپل سیلیکون در قلب این کامپیوتر رومیزی قرار گیرد و باید دید عملکرد این رایانه رومیزی با پردازنده M1 چگونه خواهد بود. نکته دیگری که در مراسم اپل خودنمایی می‌کرد رنگ‌های استفاده شده در آیمک بود که دیگر خبری از رنگ‌های قدیمی و تنها نیست. حالا جان پراسر، افشاگر معروف محصولات اپل، مدعی شده که اپل طراحی مشابه برای سری مک‌بوک در نظر دارد و می‌خواهد رنگ‌های جذاب و دیدنی را به این لپ‌تاپ‌ها بیاورد. رندرهای جدیدی که او ساخته نیز این موضوع را به وضوح به نمایش گذاشته و می‌توان رنگ‌های جدید و جذاب مک‌بوک ایر را دید.  

image

 

مک‌بوک ایر جدید مانند آیمک ۲۴ اینچی در ۷ رنگ به بازار عرضه می‌شود. زبان طراحی محصولات جدید اپل همه مستطیل شکل شده‌اند از آیفون گرفته تا آیپد و آیمک و ظاهرا اپل قصد دارد این زبان طراحی را به سری مک‌بوک ایر هم بیاورد و گفته می‌شود مک‌بوک ایر جدید به شکل مستطیل و با درگاه‌های بیشتری عرضه می‌شود. لبه‌های گرد در مک‌بوک ایر جای خود را به لبه‌های تخت مستطیلی می‌دهد و درگا‌ه‌های USB-C در طرفین دستگاه دیده می‌شود. نکته حائز اهمیت در این رندرها پلاستیک‌هایی در زیر مک‌بوک است که برای مدیریت بهتر حرارت کمک می‌کند تا دستگاه کمی از میز فاصله داشته باشد و به این ترتیب در گردش هوا عملکرد بهتری دارد. شاید بزرگترین نکته در مک‌بوک ایر جدید استفاده از پردازنده M2 باشد و باید دید واقعا این اتفاق می‌افتد یا خیر.  

صفحه نمایش مک‌بوک ایر از حاشیه‌های اندکی برخوردار است و رنگ آن نیز مانند آیمک جدید سفید است. دوربین وب‌کم در مرکز این دستگاه قرار گرفته است. صفحه کلید دستگاه تغییر خاصی را نشان نمی‌دهد و تنها یک سنسور تاچ آیدی بالای کیبورد گنجانده شده است. از نظر اندازه نیز به نظر می‌رسد که با دستگاه‌های پیشین تفاوتی نکرده و کاملا مطابقت دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)