خانهاخبار
اپلیکیشن کوین بیس جایگاه نخست اپ استور را تصاحب کرد

اپلیکیشن کوین بیس جایگاه نخست اپ استور را تصاحب کرد

یا وجود کاهش قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر کماکان علاقه برای خریداری این دارایی‌های دیجیتال بالا است و این را می‌توان در افزایش استفاده از صرافی‌ها مشاهده کرد.
۱۴۰۰/۲/۲۳

کوین بیس که یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارزهای دیجیتال در آمریکا محسوب می‌شود، اخیرا توانسته اپلیکیشن خود را به قسمت بالای جدول پربازدیدترین‌ها در اپ استور اپل بیاورد.

طبق داده‌های به دست آمده از جدول اپ استور، اپلیکشن کوین بیس هم اکنون محبوب‌ترین نرم‌افزار در آمریکا به شمار می‌رود و پس از آن اپلیکیشن‌هایی همچون تیک تاک، اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و اپلیکیشن معاملاتی Robinhood قرار دارند‌‌. اپلیکیشن Cash که به کاربران امکان انتقال پول و خرید بیت کوین می‌دهد، در جایگاه دوازدهم قرار گرفته و اپلیکیشن‌های بایننس و تراست  رتبه‌های ۱۶ و ۱۷ را تصاحب کرده‌اند.

اپلیکیشن کوین بیس ماه گذشته خود را به بالای جدول رسانده بود و معمولا پشت اپلیکیشن Robinhood قرار داشت. با این حال از زمان عرضه سهام این صرافی در بورس نزدک در ماه آوریل، توجه عموم به این صرافی افزایش یافته است و در پی آن نسخه موبایل و دکستاپ این صرافی شاهد افزایش دانلود بوده‌اند. علاوه بر موارد فوق، همکاری این صرافی با مجموعه قدرتمند sothbey در زمینه پرداخت از طریق رمزارزها را نیز باید اضافه کرد.

در نقطه مقابل، قانونگذاران ایالات متحده کماکان از نزدیک فعالیت‌های اپلیکیشن رابین هود را زیر نظر دارند زیرا پیش‌تر شایعاتی به بیرون درز پیدا کرد که این سرویس دهنده از طریق انجام معاملات و صندوق‌های سپرده گذاری بازار را دستکاری کرده است. هفته گذشته کمیته خدمات مالی مجلس سومین و آخرین گزارش دادرسی خود را در مورد جنجال بر سر سهام GameStop برگزار کرد اما مدیر عامل رابین هود، ولاد تنو اعلام کرده که در دادرسی ماه فوریه صحبت خواهد نمود.

image

 

اپلیکیشن کوین بیس برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ در اپ استور لیست شد و طبق اطلاعات به دست آمده از سایت تحلیلی Sensortower، اپلیکیشن صرافی کوین بیس در ماه آوریل بیش از ۲ میلیون دانلود داشته است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)