خانهاخبار
هواوی قصد دارد تا ماه آینده از دوگوشی هوشمند و میت پد ۲ و پرو ۲ رونمایی کند

هواوی قصد دارد تا ماه آینده از دوگوشی هوشمند و میت پد ۲ و پرو ۲ رونمایی کند

اخبار و شایعات منتشر شده نشان از این دارند که هواوی تصمیم دارد تا ماه آینده از دو گوشی هوشمند و دو تبلت رونمایی کند
۱۴۰۰/۲/۲۲

نسخه پایدارتر هارمونی اواس ۲ قرار است ماه آینده منتشر شود و به گفته‌ کاربران شبکه اجتماعی ویبو چین، اولین دستگاهایی که از این سیستم عامل بهره می‌برند تبلت‌های میت پد ۲؛ که با نام رمز Marx 2 شناخته می‌شود، و دو ساعت هوشمند هستند. البته باید به این فهرست میت پد پرو ۲ هم اضافه کرد که از اسم رمز Wagner استفاده می‌کند. گفته می‌شود این محصولات تا ماه آینده میلادی عرضه می‌شوند.

پیش از این اطلاعات دو محصول میت پد ۲ به بیرون درز کرده بود که یکی از آن‌ها از نماشگر ۱۲.۲ اینچی و دیگری از صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی بهره می‌برد. گفتنی است مدل بزرگتر شایع است که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در مورد گزینه دوم باید گفت که پردازنده کایرین ۹۰۰۰ را در خود دارد و رابط کاربری PadOS را اجرا می‌کند. این رابط کاربری نسخه سفارشی شده هارمونی اواس برای تبلت‌ها است و روی آن‌ها قرار می‌گیرد. براساس داده‌های 3C، این تبلت از شارژر بی‌سیم ۴۰ واتی و ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کنند. نسخه‌ای با فناوری 5G نیز عرضه خواهد شد.  

image

 

دو دستگاه دیگر یعنی هواوی واچ ۳ و واچ ۳ پرو خواهند بود که از هارمونی اواس بهره می‌برند. این محصولات نیز نسخه سفارشی شده هارمونی اواس را استفاده خواهند کرد. گفته شده این ساعت‌های هوشمند از eSIM پشتیبانی می‌کنند که به کمک آن می‌توان از نرم‌افزارهای WeChat استفاده کرد. در مقایسه با سری Watch GT این ساعت‌های هوشمند دوام باتری بهتری را ارائه می‌کنند.

در مورد سری هواوی پی ۵۰ نیز این شایعات وجود داشت و همه آن‌ها اشاره به استفاده از هارمونی اواس روی این گوشی هوشمند داشت، که فعلا چیزی از سوی هواوی تایید نشده و باید دید چه اتفاقی می‌افتد. به تازگی عکس‌هایی از گوشی P50 به بیرون درز کرده بود. فعلا زمانی برای رونمایی از گوشی‌های هواوی منتشر نشده و باید دید بالاخره این غول چینی که این روزها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند چه زمانی را برای معرفی گوشی‌های خود مناسب می‌بیند. فعلا مناسب‌ترین زمان برای معرفی محصولات جدید در ماه ژوئن یا می است، اما در نهایت باید منتظر ماند و دید هواوی چه زمانی را انتخاب می‌کند.

هواوی انتظار دارد که هارمونی اواس تا پایان سال روی ۳۰۰ میلیون دستگاه نصب شود. این عدد شامل دستگا‌ه‌هایی که قبل از این هم روی گوشی‌ها بوده، می‌شود. همچنین برای برخی محصولات قرار است که بعد از بروزرسانی هارمونی اواس جایگزین اندروید شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)