خانهاخبار
اصفهان؛ میزبان اولین مرکز خدمات پس از فروش استانی نوکیا

اصفهان؛ میزبان اولین مرکز خدمات پس از فروش استانی نوکیا

گروه خبری GSM: اولین مرکز خدمات پس از فروش نوکیا در استان اصفهان راه‌اندازی شد...
۱۳۸۹/۱/۲۸

گروه خبری GSM: اولین مرکز خدمات پس از فروش استانی با برند نوکیا از 15 فروردین ماه کار خود را در اصفهان آغاز کرد.

در راستای برنامه افزایش تعداد مراکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا در ایران و همچنین همگام با استراتژی نوکیا در جهت حمایت از حقوق مصرف‌کننده و افزایش هرچه بیشتر رضایت مشتری، نخستین مرکز خدمات پس از فروش استانی نوکیا در اصفهان گشایش یافت.

هومن معصومی راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران، در این رابطه گفت: " بعد از تأسیس مرکز تماس نوکیا در ایران که چندی پیش رکورددار بالاترین میزان تماس در منطقه شناخته شد و همچنین سرویس پیام کوتاه تشخیص اصالت گارانتی، آخرین دستاوردهای خدمات پس از فروش نوکیا در ایران، تاسیس اولین مرکز خدمات پس از فروش استانی با برند نوکیا در اصفهان گامیست دیگر در راستای تعهدی که همواره نوکیا در ایران نسبت به مصرف کنندگان در جهت حمایت از حقوق آنها داشته است."

                   

image

او افزود:" پس از راه‌اندازی اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا در تهران، تأسیس این مرکز استانی در اصفهان جزئی از برنامه خدمات پس از فروش نوکیا در ایران در جهت گسترش این مراکز بوده و به زودی شاهد تاسیس آنها در سایر استان‌ها نیز خواهیم بود. اکنون این مرکز در اصفهان آماده است تا خدمات پس از فروش را به کلیه کاربران گوشی‌های با گارانتی و همچنین بدون گارانتی نوکیا ارائه دهد."

کاربران می‌توانند به منظور دریافت جزئیات بیشتر با شماره تلفن‌های 0311-2224744 و 0311-2227773 با این مرکز واقع در خیابان فردوسی اصفهان تماس بگیرند. ضمناً شماره تلفن 021-23013 نیز پاسخ‌گوی سوالات آنها در این رابطه خواهد بود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

زهرا عباسی

۱۴۰۱/۱۱/۱۱
سلام خوبی هستند

مریم

۱۳۹۹/۲/۵
سلام ، من درصدد تهیه یه گوشی هستم ، همکاران نوکیا7.2 رو پیشنهاد دادن ، میخواستم نظرتون رو راجع به این گوشی و همینطور قیمتش رو بدونم. ممنون