خانهاخبار
فروش بازی Resident Evil Village به بیش از ۳ میلیون نسخه رسید!

فروش بازی Resident Evil Village به بیش از ۳ میلیون نسخه رسید!

آخرین نسخه از سری بازی‌های Resident Evil با استقبال گیمر‌ها روبرو شده و شرکت کپ‌کام خبر از فروش موفق این نسخه می‌دهد.
۱۴۰۰/۲/۲۲

بازی Resident Evil Village از روز عرضه‌اش یعنی ۷ مه (۱۷ اردیبهشت) موفق به فروش بیش از ۳ میلیون نسخه در سطح جهان شده است. کپ‌کام که ناشر این بازی‌ است اعلام کرده که جدیدترین نسخه Resident Evil که روی کنسول‌های پلی استیشین 5، پلی استیشن 4، اکس باکس سری اکس / اس، اکس باکس وان و پی سی عرضه شده، در زمینه فروش فراتر از حد انتظار ظاهر شده است.

از سال ۱۹۹۶ که نقطه آغاز این سری به حساب می‌آید، بازی‌های Resident Evil موفق به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه شده‌اند و به نظر می‌آید نسخه هشتم یعنی Village موفقیت نسخه قبلی یعنی Resident Evil 7: Biohazard را تکرار خواهد کرد. بازی Resident Evil 7 موفق به فروش ۸.۵ میلیون نسخه شد.

image

 

مدتی پیش نیز کپ‌کام خبر از افزایش چشمگیر سود خود برای چهارمین سال متوالی داد و به نظر می‌رسد عرضه Monster Hunter Rise و نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 نیز به موفقیت آنها کمک کرده است.

IGN در بررسی خود از این بازی، آن را به یک شهربازی خشن و ترسناک تشبیه کرده که پر از نسخه‌هایی مختلف از خانه وحشت است! البته کپ‌کام پیش از این گفته بود که آنها به صورت عمدی فضای Village را کمی لطیف‌تر از نسخه قبلی طراحی کردند زیرا به گفته برخی بازیکنان، نسخه قبلی یعنی Resident Evil 7 کمی بیش از حد ترسناک بود.

نظرتان درباره موفقیت مجدد سری Resident Evil پس از دوران تاریک و ناامید کننده نسخه‌های پنجم و ششم چیست؟ آیا این سری می‌تواند این روند صعودی را که از Resident Evil 7 آغاز شد ادامه دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)